curs open

Adaptarea comunicării și vânzării

– ediția a XVIII a –

Data:
22 oct 2024
Durata:
9:30 – 16:30

Comunicarea eficace înseamnă nu să comunici cum îți place ție, ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.

PhD Allan Katcher

Adaptarea comunicării și vânzării

curs premium, intensiv și interactiv 

     Chiar și clienților dificili, cineva tot le vinde! Fii tu acela!

Exerseză un model de adaptare la stilul clientului, un model comportamental de comunicare și relaționare:

Stiluri Sociale 

cu care identifici nevoi și îi explici eficace soluțiile tale.

      Vei ști din timp cum ia clientul decizii, cum le schimbă, ce întrebări are, câte argumentații să aduci și cum să pregătești întâlnirea.

Participă la acest curs ca să știi cum să:

1. identifici cele 4 stiluri, după elemente de verbal și non-verbal

2. identifici cum ia fiecare client deciziile și cum le păstrează

3. adaptezi comunicarea și vânzarea în funcție de preferințele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului și Expresivului

4. identifici propriul stil social preferat în comunicare, plus stilul colegilor

5. explici soluția ta cu metoda CAB – BAC

Cursul se adresează consilierilor și agenților de vânzări, managerilor și specialiștilor în comunicare, PR, customer care.

 

Trainerul cursului:

Radu Nechita trainer Mentor Training curs comunicare , vanzarea consultativa

Training partner MENTOR Training,

 licențiat LIFO® și Human Synergistics®

Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă

și este autorul a trei  volume foarte utile pentru zona de business & coaching:

Buget

345 lei + TVA (19%) /persoană (discount-uri aplicabile)

Rezervă-ți locul la curs!

    Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


    Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat căsuța următoare)


    La edițiile anterioare ale cursului  participanții au fost din companii din domeniile:

    • servicii bancare, financiare și de asigurari
    • auto – vânzări și service
    • industria farmaceutică și servicii medicale
    • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
    • servicii în turism și alimentație publica
    • telecomunicații
    • soluții IT&C
    • soluții termice, energetice
    • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
    • servicii logistice
    • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
    • tipografii, materiale publicitare

    Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.

    Ce spun cei care au participat la acest curs:

    „Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.” – Monica A.

    „Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.” – Cristi V.

    „Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!” Alina R.

    Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

    • identificarea clienților după modelul Stiluri Sociale – tipologia decizională a clienților;
    • strategii de adaptare conform stilului clienților;
    • tehnici de rezolvarea obiecțiilor;
    • metoda BAC -CAB.

    Adaptarea comunicării și vânzării

    curs premium de comunicare, intensiv și interactiv 

    Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.

    Acest curs poate fi organizat și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.

    Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:

    Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:

    Pentru o echipă de peste opt persoane cere:

    Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!

    „Introducere în prezentarea modelului explicativ Stiluri Sociale™ – David W Merrill”