Tehnici și abilități de vânzare

-cursul face parte din seria integrată de Cursuri & Coaching Vânzări –

„Munca noastra constă în a lua produse și servicii complexe, în a le transforma în idei simple și a-i motiva pe oameni să ia o decizie. Preferabil: DA! Se cheamă vânzare”.

Cursul propune dezvoltarea de abilităţi lucrative necesare consilierilor în vânzările tip distribuţie, de valoare ridicată sau de relaţie pe termen lung, vânzări consultative.

Structura cursului este alcătuită din ateliere practice, cu grad ridicat de interactivitate şi acumulare de cunoştinţe.

Se standardizează etapele unui Proces de vânzare, cercetarea pieţei şi identificarea potenţialilor clienţi, contactul iniţial cu aceştia, stabilirea unei zone de confort propice vânzării şi apoi identificarea potenţialului şi cerinţelor clientului, construirea de soluţii şi prezentarea acestora cu metode eficiente de tipul CAB – caracteristici – avantaje – beneficii.

Tehnicile consacrate de rezolvare a obiecţiilor, negociere şi finalizare oferă un suport consistent celor care îşi propun să dezvolte abilităţi.

Curs de vânzare consultativă susținut în peste 300 de ediții cu peste 5000 de participanți din 2001 până în prezent.

Scopul cursului: dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine profesională pentru consilierii de vânzări directe și cei din showroom.

Obiectivele cursului: La final de curs participanţii vor putea:

  • enumera paşii unui Proces de vânzare
  • enumera cele 4 principii ale serviciilor de calitate în relatia cu clientii
  • exersa tehnici de prospectare a pieței și aducerea clienților în showroom
  • efectua un contact inițial profesional cu clienți; reguli și recomandări la contact direct
  • efectua un contact telefonic profesional; tehnici, reguli și recomandări
  • cunoaşte 3 tehnici de rezolvare constructivă a obiecţiilor
  • conduce discuția în funcție de tipologia clientului: Conducător, Analitic, Amiabil, Expresiv
  • identifica cerinţele clientului prin tehnica întrebărilor deschise și închise
  • păstra controlul discuțiilor cu tehnica keep control
  • aplica metode avansate de prezentare: CAB, OUV, BUP
  • cunoaşte semnalele de cumpărare din partea clientului
  • stabili obiective SMART de introdus în discuțiile cu clienții pentru continuarea vânzării
  • aplica 4 tehnici de negociere cooperantă și finalizare
  • aplica 2 tehnici de fidelizare și obținerea satisfacției clientului și revenirea lui
  • cere și obține referințe de la clienții existenți

Pentru a beneficia de o ofertă cât mai aproape de nevoile echipei cere:

Pentru echipe mai mici de 8 persoane organizăm cursuri deschise:

Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:


Te-ar mai putea interesa:

Pilula de Training – Tehnici de rezolvare de obiecții:

Trainerul Radu Nechita prezentând tehnici de negociere și de rezolvare de obiecții:

Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!