Workshop marketing digital

WORKSHOP MARKETING DIGITAL

PENTRU ANTREPRENORI, MANAGERI SI AFACERI CARE VOR SĂ CREASCĂ

În momentul actual, în afacerea ta, te confrunți cu una din următoarele probleme:

  • Știi că marketingul online este foarte important, dar nu știi de unde să începi;

  • Resimți o lipsă acută de informații specializate pe care să te poți baza;

  • Tu și/sau echipa ta nu reușiți să implementați informații pe care deja le cunoașteți;

  • Nu știi să prioritizezi acțiunile pe care vrei să le derulezi;

  • Simți că afacerea ta a ajuns într-un punct mort și nu știi cum să o dezvolți în continuare;

În momentul de față ai o serie de obiective de business pe care nu poți să le atingi:

  • Vrei să faci tranziția de la a lucra ÎN afacere, la a lucra PENTRU afacere;

  • Vrei mai mulți potențiali clienți;

  • Vrei mai mulți clienți, mai multe recomandări și un brand puternic;

  • Vrei să îți crești cifra de afaceri și valoarea fiecărui client în parte;

  • Pentru anumite aspecte, îți dorești ca afacerea să meargă pe pilot automat;

Dacă ai identificat cel puțin o problemă sau un obiectiv în care te regăsești

îți recomandăm să citești în continuare.

Pentru cine este acest workshop

  • Proprietari de afaceri și specialiști în marketing care doresc să afle mai mult despre modul în care marketingul digital îi poate ajuta să își dezvolte afacerea;

  • Antreprenori care vor să aibă o imagine de ansamblu asupra componentelor marketingului digital și a modului în care acestea trebuie integrate strategic pentru a obține rezultate de business relevante;

  • Pentru managementul superior al companiilor ce vor sa înceapă sau să își eficientizeze transformarea digitală a afacerilor pe care le conduc;

CE ESTE MARKETINGUL ONLINE?

Marketingul online este un termen generic pentru orice formă de marketing a unui produs sau serviciu care utilizează Internetul.

AGENDA

strategie

Abordarea strategică a marketingului digital

conversii

Optimizarea ofertelor și harta succesului

continut

Marketingul online prin conținut

achizitie de clienti

Traficul plătit și achiziția de clienți

email marketing

Marketing prin email și construcția de liste

social media

Managementul rețelelor sociale și al comunităților

seo

Marketing prin motoare de căutare

date si analize

Analiza datelor și interpretarea acestora

testare si optimizare

Testarea și optimizarea acțiunilor de marketing

Ce vei obține în urma participării la acest workshop?

  • Înțelegerea în ansamblu a marketingului online și cunoașterea rolului pe care fiecare componentă a sa (email, conținut, SEO, PPC, etc) îl joacă în derularea unei strategii online de succes.

  • Încredere în luarea deciziilor ce privesc prezența online a companiei, creșterea vânzărilor utilizând Internetul și alegerea celor mai bune soluții și instrumente digitale care să genereze dezvoltarea afacerii.

  • Template-uri, studii de caz și recomandări de platforme online (gratuite sau plătite) care să te ajute în procesul de implementarea a unei strategii de marketing digital care să genereze rezultate pozitive consistente.

  • Un framework care să te ajute în crearea strategiei de marketing online pentru afacerea ta, dar și o hartă pentru dezvoltarea avansată a competențelor necesare acestui tip de activitate.

Informații organizatorice

Data:  in functie de solicitari

Orar:  09 – 17:30

Locația:   in functie de solicitari: Iasi, Bucuresti, Cluj

Invesțiția ta: 750 RON  (include suport și materiale de curs, pauze de cafea, prânz)

 !! EARLY BIRD: 550 RON pentru cei care se înscriu cu 4 saptamani inainte de data anuntata.

!! OFERTA PARTENER: dacă vii împreună cu un coleg, șef, partener, client sau chiar concurent, vă puteți înscrie amândoi cu doar 990 lei

Lector: Bogdan Trandafir

Bogdan are o experiență de peste 20 de ani în afaceri.

A activat în numeroase domenii: financiar-bancar, utilități, IT, fonduri europene, administrație centrală, training și formare profesională, consultanță de afaceri.

A susținut peste 500 de ore de training în: management de proiect, comunicare, dezvoltarea afacerilor și marketing online.

A înființat în 2014 agenția de marketing digital Business Development Partners și a ajutat, începând de atunci, peste 20 de companii să își dezvolte afacerile utilizând Internetul.

Participă la acest curs completând: