cum să planificăm corect activitățile profesionale și cum să le organizăm astfel încât planul să devină acțiune realizată.
curs open
Planificarea & Organizarea activităților individuale și de echipă
– ediția a XI a –
„Se spune că, în viaţă, orice individ are în proprietate deplină doar două bunuri: timpul (momentul “aici şi acum”) şi energia personală.”
Vino la curs și exersează instrumente și metode de planificare (dar și de motivare) precum obiective SMART, analiza SWOT, Bugetul BVC, Planul de Acțiune, metoda ABC, Pareto, aplicate în cadrul Discuției Lunare Individuale cu fiecare om din echipă – principală modalitate de management proactiv.
Trainerul cursului:
Training partner MENTOR Training,
licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă
și este autorul a trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Scopul cursului:
Obiectivele cursului:
La final de curs participanții vor putea:
• defini cele cinci funcții de management proactiv: planificare, organizare, resurse umane, conducere și coordonare, control și evaluare;
• construi un Buget de Venituri și Cheltuieli, pornind de la BVC personal și al angajatului;
• utiliza principalul instrument de planificare, Obiectivul SMART, corect construit profesional;
• utiliza Analiza SWOT (puncte tari, slabe, oportunități și temeri) cu exercițiu pentru departament și echipă;
• parcurge cele 7 etape din Planificarea Succesului;
• utiliza 10 metode și bune practici de management al timpului;
• utiliza principalul instrument de organizare: Planul de Acțiune;
• efectua o Discuția Lunară Individuală pentru planificarea și organizarea activităților angajaților.
Cui se adresează:
-
antreprenorilor
-
managerilor
-
team leaderilor
-
consultanților
-
consilierilor
Buget
380 lei + TVA /persoană
Pentru înscrieri la cursul
Planificarea & organizarea activităților individuale și de echipă
completați următorul:
La edițiile anterioare ale cursului participanții ( vezi clienți) au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurări
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii logistice
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajari exterioare și interioare
- servicii în turism și alimentație publică
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Mie mi-a placut training-ul la care am participat pentru că am participat la multe discuții și am învățat foarte multe lucruri noi: plan de acțiune, prioritizarea activităților, plan de economii, stabilirea obiectivului SMART, analiza SWOT.
Mi-am dat seama unde gresesc, am descoperit lucruri noi la colegii mei.
Radu Nechita explică foarte bine și se vede că este foarte stăpân pe ceea ce face. Este un trainer care reușește să te țină activ în diverse discuții pentru câteva ore bune.
M-am simțit ´´liberă´´(departe de tehnologie) – mai rar traim așa ceva în prezent.”
Olivia Obreja
Cursanții au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:
- Bugetul de venituri și cheltuieli personal
Obiectivele S.M.A.R.T.
Metode de planificare a timpului
Intâlnirea individuală periodica
Cere organizarea cursului și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.
Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Pentru o echipă de peste opt persoane cere:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!