Servicii Superioare pentru Clienti

„Clientii definesc Calitatea!”

Cursul îmbină abordarea structurată a Principiilor Superior Client Service cu ateliere practice de dezvoltare de abilităţi. Suportul multimedia (filme motivationale, studii de caz video, exemple) asigură transferul calitativ de cunoştinţe şi atitudine necesare managementului relaţiei cu clienţii. “Dacă laşi un sistem să evolueze de unul singur el va merge spre auto-suficienţă, confortul organizaţiei şi al angajaţilor şi nu va fi orientat spre client.  Altfel, relaţia de bună calitate cu clienţii va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta  va fi practic invizibil”.

Oricâte definiţii am căuta pentru calitate ele vor ceda în faţa unui adevăr simplu: Clientul defineşte Calitatea! Deşi aşteptările clienţilor cresc constant, calitatea se poate măsura! Pentru asta este nevoie de câteva premise: de angajamentul managementului, de implicarea şi angajamentul personalului, sub principiul „Gândeşte pe termen lung, acţionează pe termen scurt”. Investiţii în oameni şi sisteme, înseamnă să faci ce trebuie, cum trebuie si de prima data!

Curs premium cu principiile serviciilor superioare – Ron Kaufman

Scop

dezvoltarea culturii serviciilor calitative oferite clientilor in scopul obtinerii satisfactiei si fidelizarii.

Participanti

  • manageri
  • agenti si consultanti de vanzari
  • comunicatori PR
  • call center
  • Relatii cu Clientii

Obiective

La final de curs participantii vor parcurge atelierele:

  • Deasupra aşteptărilor crescătoare: Clientul ramane unde este bine tratat si nu unde este mai ieftin
  • Setul de Idei de Acţiune: Calitatea servirii incepe cu calitatea ideilor pentru clienti
  • Urcând pe scara valorică a clientului: Daca ati uitat de clienti, atunci vor uita si ei de voi
  • Managementul asteptarilor clientilor: Clientii sunt relativ usor de satisfacut. Fa promisiuni CLARE si respecta-le!
  • Revenire prin recuperarea serviciilor: Este mult mai usor sa revinzi unui client decat sa-l inlocuiesti
  • Apreciati clientii care fac reclamatii: Cat costa un client pierdut & relatia pe termen lung aduce profit
  • Asuma-ti raspunderea! : Clientii nemultumiti, statistic, NU ne ofera feedback dar NU vor reveni.
  • Priveste prin ochii clientului: Ce va ofer si nu va doriti?  &  Ce NU va ofer si va doriti ?
  • Secretul oferirii de Servicii Superioare – Efectul Wow !

Pentru a beneficia de un program de instruire cat mai apropiat de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa:

Abonati-va la newsletter

Urmareste-ne si pe