Servicii superioare pentru clienți

– cursul face parte din seria integrată de Cursuri & Coaching Vânzări –

„Clientii definesc Calitatea!”

Cursul îmbină abordarea structurată a Principiilor Superior Client Service cu ateliere practice de dezvoltare de abilităţi.

Suportul multimedia (filme motivationale, studii de caz video, exemple) asigură transferul calitativ de cunoştinţe şi atitudine necesare managementului relaţiei cu clienţii.

“Dacă laşi un sistem să evolueze de unul singur el va merge spre auto-suficienţă, confortul organizaţiei şi al angajaţilor şi nu va fi orientat spre client.  Altfel, relaţia de bună calitate cu clienţii va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta  va fi practic invizibil”.

Oricâte definiţii am căuta pentru calitate ele vor ceda în faţa unui adevăr simplu: Clientul defineşte Calitatea!

Deşi aşteptările clienţilor cresc constant, calitatea se poate măsura! Pentru asta este nevoie de câteva premise: de angajamentul managementului, de implicarea şi angajamentul personalului, sub principiul „Gândeşte pe termen lung, acţionează pe termen scurt”.

Investiţiile în oameni şi sisteme, înseamnă să faci ce trebuie, cum trebuie si de prima data!

Curs premium cu principiile serviciilor superioare – Ron Kaufman

Scopul cursului: dezvoltarea culturii serviciilor calitative oferite clienților în scopul obținerii satisfacției și fidelizării.

Obuectivele cursului: La final de curs participantii vor parcurge atelierele:

  • Deasupra aşteptărilor crescătoare: clientul rămâne unde este bine tratat și nu unde este mai ieftin
  • Setul de idei de acţiune: calitatea servirii începe cu calitatea ideilor pentru clienți
  • Urcând pe scara valorică a clientului: dacă ați uitat de clienți, atunci vor uita și ei de voi
  • Managementul așteptărilor clienților: clienții sunt relativ ușor de satisfăcut. Fă promisiuni CLARE și respectă-le!
  • Revenire prin recuperarea serviciilor: este mult mai ușor să revinzi unui client decât să-l înlocuiești
  • Apreciați clienții care fac reclamații: cât costă un client pierdut & relația pe termen lung aduce profit
  • Asumă-ți răspunderea! : clienții nemulțumiți, statistic, NU ne ofera feedback dar NU vor reveni
  • Privește prin ochii clientului: ce vă ofer și nu vă doriți?  &  ce NU vă ofer și vă doriți ?
  • Secretul oferirii de Servicii Superioare – efectul Wow !

Pentru a beneficia de o ofertă cât mai aproape de nevoile echipei cere:

Pentru echipe mai mici de 8 persoane organizăm cursuri deschise:

Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:


Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!