Tehnici de identificare a nevoilor clienților

Data: 27.10.2020

– ediția a XX a –

Durata

10:00 – 15:00

Modalitate desfășurare

cursul este susținut online, live, pe ZOOM.

Comunicarea eficace înseamna nu să comunici cum îți place ție ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.

PhD Allan Katcher

Scopul cursului:

dezvoltarea de cunoștințe și abilități practice prin aplicarea de tehnici eficace în identificarea nevoilor clienților.

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor aplica:

  • Tehnica întrebărilor închise și deschise
  • Tehnica Keep Control
  • Tehnica Afirmație-Întrebare
  • Tehnica pentru identificarea BUP – beneficiu unic perceput
  • Tehnica ”Este Capcana prețului”
  • Strategia SPIN
  • Semaforul Clientului

Cui i se adresează:

  • consilierilor, agenților de vânzări

  • managerilor și team lader-ilor de vânzări

  • consilierilor PR, call center și customer care

Trainerii cursului

Radu Nechita

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Autor al cărților: Către leadership prin management și  Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.

Buget

67 euro + TVA /persoană

discounturi

în oferta Pachete cursuri online

Pentru înscrieri la cursul Tehnici de identificare a nevoilor clienților completați următorul:

Cursul deschis / Pachetele de cursuri Leadership/ Vânzări la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat casuța următoare)


La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutica și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii în turism și alimentație publică
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

  • tehnica pentru identificarea BUP – beneficiu unic perceput

  • strategia SPIN

  • semaforul clientului

Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:

Call Now Button