Conflict management

Cursul face parte din programul de cursuri interne pentru echipa manageriala:

MENTOR Management.

“Obiectivul unui manager profesionist nu este să-i placă oamenii cu care lucrează. Nici de a-i schimba. Obiectivul său este de a le valorifica talentele, calităţile!” –  Alfred P Sloane, ex-CEO General Motors

Nu exista organizatie fara conflicte dar cu toate acestea putini stiu ce este cu adevarat conflictul.

Ce veti obtine in urma acestui curs:

mangeri determinati si eficienti in planificarea si organizarea clara a activitatilor membrilor echipelor lor 

manageri capabili sa conduca si sa coordoneze, sa controleze si sa evalueze rezultate

manageri-leaderi care vor putea initia si finaliza proiecte de comunicare deschisa si isi vor motiva oamenii pentru performanta

analiza asteptarilor ca evaluator al aparitiei unui conflict

etape de rezolvare a conflictului

fructificarea experientei avute.

raspunsuri la intrebarile:

Este conflictul necesar?

De unde apare conflictul?

Cum se manifesta?

 si mai ales dezvoltarea de strategii in aplanarea si rezolvarea conflictelor prin:

fixarea de obiective comune

imbunatatirea proceselor de comunicare

negocierea cooperanta

dezvoltarea inteligentei emotionale

Prin ce se remarca acest curs:

transforma perceptia asupra notiunilor de stres si conflict

schimba atitudini si va motiva oamenii sa foloseasca principii si metode verificate precum Metoda bazata pe principii – Harvard, dezvoltarea abilitatilor de comunicare, intelegerea calitatilor celorlalti, Palariile Ganditoare, s.a. 

ateliere absolut energetice, o experienta practica ce va marca participantii in comportamentul lor cotidian, la locul de munca, cu colegii si cu clientii, dar si in familie si societate,  cu efecte in relatii intre membrii echipei, intre parteneri.

 modelul de evaluare comportamentala si dezvoltare prin managementul calitatilor, Life Orientations – LIFO®.

Scop

dezvoltare de cunoştinţe, abilităţi şi atitudine proactiva pentru rezolvarea cauzelor conflictelor între membrii unei organizaţii.

Participanti

  • manageri
  • team leaderi
  • coordonatori echipe
  • supervizori

Obiective

La finalul cursului „Conflict management” participanţii vor putea:

  • Enumera cele patru orientari comportamentale si calitatile fiecarei orientari LIFO®
  • Cunoaste propriile orientari, dominanta si secundara, in conditii favorabile sau de stres si conflict
  • Constientiza propriile comportamente si pe ale altora in generarea de stres si conflict
  • Imbunatati rationamentele despre motivatii in tratarea conflictului si stresului
  • Adapta comunicarea interpersonala profesionala la stilul personal al celuilalt
  • Cunoaste diferentele intre stresul pozitiv si cel negativ
  • Aplica 10 metode de diminuare a stresului negativ
  • Aplica metoda Palariilor Ganditoare pentru stimularea cretivitatii si comunicarea eficace
  • Aplica metoda Harvard bazata pe principii pentru transformarea unei negocieri din competitiva in cooperanta: Focus pe probleme si nu pe oameni, Focus pe Interese si nu pe Pozitii, Genereaza Optiuni, Criterii obiective
  • Aplica 10 bune practici de stimulare a creativitatii
  • Aplica 20 de bune practici de comunicare eficace in intalniri, sedinte, s.a.
  • Aplica After Action Review – modalitate de feedback profesional obiectiv

“Conflictul per idei este bun, conflictul per persoane nu este bun”.

Pentru a beneficia de o oferta cat mai aproape de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa: