Conflict management

“Conflictul per idei este bun, conflictul per persoane nu este bun”.

 

Nu exista organizatie fara conflicte dar cu toate acestea putini stiu ce este cu adevarat conflictul.

Cursul „Conflict management” propune analiza asteptarilor ca evaluator al aparitiei unui conflict, etape de rezolvare a conflictului si fructificarea experientei avute.

Cursul va propune raspunsuri la intrebarile:

  • Este conflictul necesar?
  • De unde apare conflictul?
  • Cum se manifesta?

si mai ales sa dezvolte strategii in aplanarea si rezolvarea conflictelor prin:

  • fixarea de obiective comune
  • imbunatatirea proceselor de comunicare
  • negocierea cooperanta
  • dezvoltarea inteligentei emotionale

Participantii vor invata bune practici de rezolvare sustenabila a conflictelor (ex: nu doi enervati in acceasi sedinta, lauda in public-critica in particular, s.a.)

Cursul utilizeaza metoda Harvard in managementul conflictului.

Scop

dezvoltare de cunoştinţe, abilităţi şi atitudine proactiva pentru rezolvarea cauzelor conflictelor între membrii unei organizaţii.

Participanti

  • manageri
  • team leaderi
  • coordonatori echipe
  • supervizori

Obiective

La finalul cursului „Conflict management” participanţii vor putea:

  • Evalua propriile nevoi Maslow in comparative cu nevoile Maslow ale echipei si organizatiei
  • Aplica etapele  rezolvarii unui conflict in jocuri de rol pe scenarii din organizatie: Intalnirea fata in fata a partilor implicate; Acceptati ca exista acest diferend; Recapitulati faptele asa cum le vedeti; Puneti direct intrebari directe; Spuneti ce final doriti/ asteptati; Stabiliti Next Step (pasul urmator de facut)
  • Aplica principii si bune practice de comunicare/comportament asertiv
  • Utiliza Ascultarea Activa in comunicare
  • Aplica Strategia Harvard in managementul conflictului: Oameni-Problema-Optiuni-Criterii

Pentru a beneficia de o oferta cat mai aproape de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa: