Tehnici si abilitati de vanzare

„Munca noastra consta in a lua produse si servicii complexe, in a le transforma in idei simple si a-i motiva pe oameni sa ia o decizie.

Preferabil: DA! Se cheama vanzare”.

 

Cursul propune dezvoltarea de abilităţi lucrative necesare consilierilor în vânzările tip distribuţie, de valoare ridicată sau de relaţie pe termen lung, vânzări consultative.

Structura cursului este alcătuită din ateliere practice, cu grad ridicat de interactivitate şi acumulare de cunoştinţe. Se standardizează etapele unui Proces de Vânzare, cercetarea pieţei şi identificarea potenţialilor clienţi, contactul iniţial cu aceştia, stabilirea unei zone de confort propice vânzării şi apoi identificarea potenţialului şi cerinţelor clientului, construirea de soluţii şi prezentarea acestora cu metode eficiente de tipul CAB – caracteristici – avantaje – beneficii. Tehnicile consacrate de rezolvare a obiecţiilor, negociere şi finalizare oferă un suport consistent celor care îşi propun să dezvolte abilităţi.

Curs de vanzare consultativa sustinut in peste 200 de editii cu peste 500 de participanti din 2001 pana in prezent.

Scop

dezvoltarea de cunostinte practice, abilitati si atitudine profesionala pentru consultantii de vanzari directe si din magazin in intalnirile cu clientii din piata tinta.

Participanti

  • 6-16 agenti si/sau consultanti de vanzari

Obiective

La final de curs participanţii vor putea:

  • enumera paşii unui Proces de Vânzare catre clienti
  • enumera cele 4 principii ale serviciilor de calitate in relatia cu clientii
  • exersa tehnici de prospectare a pietei si aducerea clientilor in magazin
  • efectua un contact initial profesional cu clienti; reguli si recomandari la contact direct
  • efectua un contact telefonic profesional; tehnici, reguli si recomandari
  • cunoaşte 3 tehnici de rezolvare constructiva a obiecţiilor
  • conduce discutia in functie de tipologia clientului: Conducator, Analitic, Amiabil, Expresiv
  • identifica cerinţele clientului prin tehnica întrebărilor deschise, inchise
  • pastra controlul discutiilor cu tehnica keep control
  • aplica metode avansate de prezentare: CAB, OUV, BUP
  • cunoaşte semnalele de cumpărare din partea clientului
  • stabili obiective SMART de introdus in discutiile cu clientii pentru continuarea vanzarii
  • aplica 4 tehnici de negociere cooperantă si finalizare
  • aplica 2 tehnici de fidelizare si obtinere a satisfactiei si revenirea clientului
  • cere si obtine referinte de la clientii existenti

Pentru a beneficia de o oferta cat mai aproape de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa:

Abonati-va la newsletter

Urmareste-ne si pe