Tehnici de Vanzare prin Beneficii Client

Data

24 octombrie 2017

editia a XVI a

Durata

09:30 – 17:30

Numar participanti

12 – 30 persoane

Locul desfasurarii

Iasi, Ideo, sos. Pacurari nr. 138

“Oamenii nu cumpara Produse ci ceea ce fac Produsele pentru ei!”

Cursul, Tehnici de Vanzare prin Beneficii Client, este un curs practic si intensiv, un curs 100% pragmatic, interactiv si ancorat in realitatea vanzarilor de astazi.

Vindeti mai bine, mai mult, punand clientul in centrul afacerii!

Pe parcursul instruirii cursantii vor exersa opt metode si tehnici de explicare a beneficiilor, prin „ochii clientului”, astfel incat: orice vanzator sa-si poata expune cursiv, natural, adaptat si clar oferta sa, orice client sa inteleaga simplu, rapid si cu interes ce castiga.

Nimeni nu vrea chimicul H2O dar toti am bea o apa rece, limpede, pura, de izvor!

SCOPUL CURSULUI

Dezvoltarea de cunostinte, abilitati si atitudine pentru ofertarea prin beneficii si avantaje importante pentru client si cresterea vanzarilor.

CUI SE ADRESEAZA

  • consilierilor

  • agentilor si managerilor de vanzari

  • operatorilor call center si customer care

OBIECTIVELE CURSULUI:

La final de curs participantii vor putea:

  • identifica principalele cerinte/nevoi si beneficii dorite de clienti

  • identifica BUP (Beneficiu Unic Perceput) dintre cerintele clientului

  • utiliza metoda CAB pentru obtinerea Avantajelor si Beneficiilor din Caracteristicile ofertei

  • expune oferta folosind metoda CAB – BAC

  • intelege si aplica tehnica OUV (Oferta Unica de Vanzare) pentru a particulariza vanzarea

  • extrage Puncte Tari (beneficii, avantaje si avantaje competitive) ale ofertei si ofertantului

  • utiliza tehnicile de finalizare Ben Franklin si Problema – Solutia prin utilizarea beneficiilor

Trainer

Training partner MENTOR Training,  licentiat LIFO® si Human Synergistics®

Radu are experienta certificata în managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta în companii multinationale: din 2001 pentru ING Romania si 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Peste 500 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 5500 de participanti.

Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Activitati si Metode

  • icebreaker

  • studiu de caz

  • joc de rol in triade

Mai multe detalii gasiti in:

Buget

490 ron plus TVA / inscriere.

Propunere pentru acest curs:

1 inscriere = 2 participanti

* sunt incluse:

  • suport de curs

  • pauza de cafea (cafea, ceai, apa plata, apa minerala)

  • pauza de pranz (pranz in regim catering)

  • certificat de participare

Pentru a participa la cursul Tehnici de Vanzare prin Beneficii Client,  completati urmatorul:

Pentru alte cursuri deschise consultati pagina:

Pentru noutati despre cursurile viitoare abonati-va la:

Pentru echipe de peste opt cursanti solicitati oferta de curs intern.