Educatie Antreprenoriala

curs educatie antreprenoriala

“Ziua în care ai devenit antreprenor diferă de ziua în care ai ales antreprenoriatul.”

Radu Nechita, fondator Mentor Training

Cursul Educația Antreprenorială:

aduce cunoștințe, abilități și atitudine pentru

start-upper-i, antrepenori, intrapreneuri și parteneri pentru externalizări.

parcurge arhitectura afacerii,

de la viziune, misiune, valori

până la sisteme de management, politici și bune practici.

Ce veți obține în urma participării la cursul de Educație Antreprenorială 

Veți exersa cele mai importante principii de educație antreprenorială

Cel mai mare risc este să nu riști nimic

Antreprenoriat înseamnă viziune, apoi acțiune

Cum va arăta afacerea mea (peste x ani)?

Lucrează LA afacerea ta și nu ÎN afacerea ta

Planificare: începe cu unde vrei să ajungi

Scop:

înțelegerea valorilor și atitudinii antreprenoriale ca și model de dezvoltare personală în viață și plus-valoarea adaugată pentru familie și societate.

Obiective:

La finalul sesiunilor participanții vor putea:

  • Înțelege și explica ce înseamnă antreprenoriat – stare de spirit și de încredere în sine
  • Enumera cele trei roluri importante din economie: angajat, manager, antreprenor
  • Înțelege importanța învățării continue (LLL) ca mod de viață al antreprenorului
  • Înțelege importanța planificării pentru un antreprenor
  • Diferenția antreprenorul de un om de afaceri speculativ
  • Parcurge ciclul observație – idee – oportunitate – plan – obiective – metode – evaluare
  • Construi obiective SMART de planificare a activităților (inclusiv de învățare)
  • Înțelege rolul educației financiare în atingerea obiectivelor antreprenoriale
  • Enumera elemente financiare de bază: active, pasive, flux de bani, venituri, cheltuieli, ș.a
  • Construi un mini-plan de afaceri, prin exersarea elementelor componente

Participanți:

start-upper-i

antreprenori

intraprenori

trainerul cursului: Radu Nechita

trainer Radu Nechita 1

Antreprenor din 1995, broker pe piața de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în 1998 în diplomație și relații internaționale, Radu și-a dedicat cariera vânzărilor consultative, atât ca manager și trainer în companii multinaționale cât și în afacerea proprie.

Invariabil, fie că este vorba de burse, de fonduri de asigurări, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vânzări de soluții, vânzări de relație, repetitive, câștig – câștig, de termen lung, vânzări de soluții cu produse și servicii de valoare ridicată, soluții consultative.

Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, susținând până în prezent peste șase sute de cursuri, pentru peste trei sute de clienți, companii naționale și multinaționale din România și din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanți în programele de management proactiv, vânzări, dezvoltarea echipelor, educație financiară ș.a.

Experiența sa este relevantă și pentru că este conectat în economia reală,unde simte și resimte fiecare schimbare din piață, cu transformări,tendințe, unde observă inovări, renunțări la modele de vânzări, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.

cartea: Către leadership prin management

Cartea se adreseaza managerilor si antreprenorilor care cauta solutii pentru a-si duce echipa si afacerea la nivelul urmator, mai ales in conditii de piata mai putin predictibile. Strategia de supravietuire nu exista, exista doar strategia de dezvoltare.

Cartea prezinta modele, functii, sisteme si instrumente de management proactiv si de leadership, cu interpretari adaptate la actualitate – si cu mai multe inovatii – si se adreseaza si coordonatorilor de echipe care doresc sa-si dezvolte cunostintele si abilitatile de leadership si management sau isi propun sa-si valideze bunele practici utilizate.

Cand nu ai sisteme – fii lider; cand ai sisteme – fii manager.

Cand nu ai sisteme – creeaza-le, cand ai sisteme – eficientizeaza-le. Liderii creeaza, managerii pastreaza.

Liderii au ca țel eficacitatea, managerii au ca țel eficiența. Asocierea lider – manager nu este antagonica ci este singura solutie astazi, intr-o lume competitiva si globalizata.

Veti regasi functiile fundamentale ale managementului proactiv: planificarea activitatii oamenilor, organizarea activitatilor echipei, managementul resurselor umane, conducerea si coordonarea echipei, controlul si evaluarea rezultatelor, toate exersate cu exemple de bune practici si mai ales cu modalitati de scalare si construirea de sisteme.

cartea: Vânzarea consultativă - 125 de tehnici

Cartea se adreseaza managerilor care vor sa-si dezvolte oamenii prin sesiuni de instruire interna sau individuale, se adreseaza consultantilor aflati la inceput de cariera, pentru acumularea accelerata de cunostinte, se adreseaza si consultantilor cu experienta, care isi vor valida si actualiza tehnicile deja utilizate.

Tehnicile vin cu mai multe exemple dialogate, sunt usor de adaptat si de exersat in practica. Toate au explicat mecanismul de functionare si legile subliminale de persuasiune a caror expresie practica le reprezinta. Organizarea cartii este pe capitole care respecta pasii unui proces de vanzare bazat pe consultanta.

Cartea este utila pentru dezvoltarea sistemelor interne de instruire pentru forte de vanzari, echipe de contact telefonic, relatii cu clientii si poate fi folosita si de cei din marketing si promovare directa.

Cartea este utila in vanzarile de solutii de valoare ridicata si de relatie pe termen lung, castig – castig.

La acest curs ofertele sunt particularizate. Pentru a putea construi o propunere cât mai aproape de nevoile dumneavoastră  vă rugăm să:

Acest curs este destinat și companiilor care doresc

să externalizeze activități suport către angajați/ colaboratori și mici antreprenori

să sporească Viziunea și să instruiasca personal cheie din departamente de dezvoltare a afacerilor organizației

să reinventeze job description-uri, cu delegarea și asumarea responsabilităților până la cel mai mic nivel posibil în organizații

Alte cursuri pentru leaderi si forța de vânzări sunt:

Cursuri deschise în semestrul II din 2020 (online, live)

Pachete de cursuri de la 150 euro. Pentru detalii abonează-te la newsletter.

08.09. – Leadership cu metoda  Coaching în 7 pași – ediția a LII a (detalii)

15.09. – Adaptarea Vânzării la Stilul Clientului -ediția a XII a (detalii)

22.09. – Managementul conflictului – ediția a VIII a (detalii)

06.10. – Planificarea și Organizarea activităților individuale și de echipa –   ediția a VIII a (detalii)

13.10 – Rezolvarea obiecțiilor clienților – ediția a XX a (detalii în curând)

20.10. – Managementul echipei și Delegarea – ediția a XII a (detalii)

27.10. – Tehnici de identificare a nevoilor clienților -ediția a XX a (detalii în curând)

04.11. – Managementul timpului – ediția a X a (detalii)

11.11. – Tehnici de Vanzare prin Beneficii Client – editia a XXa (detalii)

18.11. – Servicii superioare pentru clienți – ediția a X a (detalii în curând)

25.11. – Tehnici Avansate de Negociere Persuasiva – editia a XIV a (detalii)

Pentru participări multiple beneficiați de:

Pentru a participa la cursuri,  înscrieți-vă aici:

Cursul deschis / Pachetele de cursuri Leadership/ Vânzări la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat casuța următoare)


Pentru a primi la timp informatii despre cursuri, abonați-vă la:

Call Now Button