Planificarea & Organizarea Activitatilor individuale si de echipa
Data:sem I / 2025 va fi anunțată prin newsletter
– ediția a VIII a –
Durata
9:30 – 17:30
Modalitate desfășurare
în sală / live pe Zoom
„Se spune că, în viaţă, orice individ are în proprietate deplină doar două bunuri: timpul (momentul “aici şi acum”) şi energia personală.”
Planificarea și Organizarea activităților individuale și de echipă
Veți exersa practic instrumente și metode de planificare (dar și de motivare) precum obiective SMART, analiza SWOT, Bugetul BVC, Planul de Acțiune, metoda ABC, Pareto, aplicate în cadrul Discuției Lunare Individuale cu fiecare om din echipă – principală modalitate de management proactiv.
Scopul cursului:
cum să planificăm corect activitățile profesionale și cum să le organizăm astfel încât planul să devină acțiune realizată.
Obiectivele cursului:
La final de curs participanții vor putea:
• defini cele cinci funcții de management proactiv: planificare, organizare, resurse umane, conducere și coordonare, control și evaluare;
• construi un Buget de Venituri și Cheltuieli, pornind de la BVC personal și al angajatului;
• utiliza principalul instrument de planificare, Obiectivul SMART, corect construit profesional;
• utiliza Analiza SWOT (puncte tari, slabe, oportunități și temeri) cu exercițiu pentru departament și echipă;
• parcurge cele 7 etape din Planificarea Succesului;
• utiliza 10 metode și bune practici de management al timpului;
• utiliza principalul instrument de organizare: Planul de Acțiune;
• efectua o Discuția Lunară Individuală pentru planificarea și organizarea activităților angajaților.
Cui se adresează:
-
antreprenorilor
-
managerilor
-
team leaderilor
-
consultanților
-
consilierilor
Trainerii cursului:
Radu Nechita
Training partner MENTOR Training, licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizaționala obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Peste 500 de cursuri susținute în cariera, cu peste 5500 de participanți.
Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie și de mijloc susținute în ultimii 16 ani.
Autor al cărților: „Către leadership prin management”
„Vânzarea consultativă – 125 de tehnici”
tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.
Teodor Simion
Senior trainer din 2004, licențiat LIFO® din 2007
Teodor Simion are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.
Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager,
Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.
În cartea: „Către leadership prin management” veți găsi în
Capitolul III Funcțiile de management proactiv din managementul activității echipei
elemente de
III.1. F1: Planificarea activităților echipei – unde și de ce? la pg 83
III.2. F2: Organizarea activităților echipei – cum, cine, cât, care, unde? la pg 107
Pentru înscrieri la cursul
Planificarea & organizarea activităților individuale și de echipă
completați următorul:
La edițiile anterioare ale cursului participanții ( vezi clienți) au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurări
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii logistice
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajari exterioare și interioare
- servicii în turism și alimentație publică
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Mie mi-a placut training-ul la care am participat pentru că am participat la multe discuții și am învățat foarte multe lucruri noi: plan de acțiune, prioritizarea activităților, plan de economii, stabilirea obiectivului SMART, analiza SWOT.
Mi-am dat seama unde gresesc, am descoperit lucruri noi la colegii mei.
Radu Nechita explică foarte bine și se vede că este foarte stăpân pe ceea ce face. Este un trainer care reușește să te țină activ în diverse discuții pentru câteva ore bune.
M-am simțit ´´liberă´´(departe de tehnologie) – mai rar traim așa ceva în prezent.”
Olivia Obreja
Cursanții au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:
- Bugetul de venituri și cheltuieli personal
Obiectivele S.M.A.R.T.
Metode de planificare a timpului
Intâlnirea individuală periodica