Planificarea & Organizarea Activitatilor individuale si de echipa

CURS DESCHIS

Data:sem I / 2025 va fi anunțată prin newsletter

– ediția a VIII a –

Durata

9:30 – 17:30

Modalitate desfășurare

în sală / live pe Zoom

„Se spune că, în viaţă, orice individ are în proprietate deplină doar două bunuri: timpul (momentul “aici şi acum”) şi energia personală.”

   Planificarea și Organizarea activităților individuale și de echipă

Veți exersa practic instrumente și metode de planificare (dar și de motivare) precum obiective SMART, analiza SWOT, Bugetul BVC, Planul de Acțiune, metoda ABC, Pareto, aplicate în cadrul Discuției Lunare Individuale cu fiecare om din echipă – principală modalitate de management proactiv.

Scopul cursului:

cum să planificăm corect activitățile profesionale și cum să le organizăm astfel încât planul să devină acțiune realizată.

cursuri management vânzari negociere comunicare

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor putea:
• defini cele cinci funcții de management proactiv: planificare, organizare, resurse umane, conducere și coordonare, control și evaluare;
• construi un Buget de Venituri și Cheltuieli, pornind de la BVC personal și al angajatului;
• utiliza principalul instrument de planificare, Obiectivul SMART, corect construit profesional;
• utiliza Analiza SWOT (puncte tari, slabe, oportunități și temeri) cu exercițiu pentru departament și echipă;
• parcurge cele 7 etape din Planificarea Succesului;
• utiliza 10 metode și bune practici de management al timpului;
• utiliza principalul instrument de organizare: Planul de Acțiune;
• efectua o Discuția Lunară Individuală pentru planificarea și organizarea activităților angajaților.

cursuri leadership management negociere comunicare time management

Cui se adresează:

  • antreprenorilor

  • managerilor

  • team leaderilor

  • consultanților

  • consilierilor

Trainerii cursului:

Radu Nechita

trainer si coach Radu Nechita autor carti Catre leadership prin management Vanzarea consultativa

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®

Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizaționala obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Peste 500 de cursuri susținute în cariera, cu peste 5500 de participanți.
Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie și de mijloc susținute în ultimii 16 ani.
Autor al cărților: Către leadership prin management”
Vânzarea consultativă – 125 de tehnici”
tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO® din 2007

Teodor Simion are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager,

Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.

În cartea: Către leadership prin management” veți găsi în

Capitolul III Funcțiile de management proactiv din managementul activității echipei

elemente de

III.1. F1: Planificarea activităților echipei – unde și de ce? la pg 83
III.2. F2: Organizarea activităților echipei – cum, cine, cât, care, unde? la pg 107

Buget

77 euro + TVA /persoană

discounturi

în oferta Pachete cursuri online

Pentru înscrieri la cursul

 Planificarea & organizarea activităților individuale și de echipă 

completați următorul:

    Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


    Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat căsuța următoare)


    La edițiile anterioare ale cursului participanții ( vezi clienți) au fost din companii din domeniile:

    • servicii bancare, financiare și de asigurări
    • auto – vânzări și service
    • industria farmaceutică și servicii medicale
    • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
    • servicii logistice
    • telecomunicații
    • soluții IT&C
    • soluții termice, energetice
    • imobiliare, amenajari exterioare și interioare
    • servicii în turism și alimentație publică
    • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
    • tipografii, materiale publicitare

    Ce spun cei care au participat la acest curs:

    „Mie mi-a placut training-ul la care am participat pentru că am participat la multe discuții și am învățat foarte multe lucruri noi: plan de acțiune, prioritizarea activităților, plan de economii, stabilirea obiectivului SMART, analiza SWOT.
    Mi-am dat seama unde gresesc, am descoperit lucruri noi la colegii mei.
    Radu Nechita explică foarte bine și se vede că este foarte stăpân pe ceea ce face. Este un trainer care reușește să te țină activ în diverse discuții pentru câteva ore bune.
    M-am simțit ´´liberă´´(departe de tehnologie) – mai rar traim așa ceva în prezent.”

    Olivia Obreja

    manager – Maf Force S.R.L.

    Cursanții au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

    • Bugetul de venituri și cheltuieli personal
    • Obiectivele S.M.A.R.T.

    • Metode de planificare a timpului

    • Intâlnirea individuală periodica

    Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

    Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

    Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați oferta de curs intern.