Programul Mentor management – cursuri interne

Programul MENTOR Management  se adreseaza companiilor orientate spre client si calitate. Echipa manageriala beneficiaza de un program de instruire in managementul proactiv aplicat, cu procese, instrumente si metode eficace, de dezvoltare a cunostintelor practice, a abilitatilor de lider si a atitudinii pentru conducerea echipelor.

Prin ce se remarca Programul MENTOR Management:

Logica cursurilor din program 

Cursurile respecta o susccesiune logica asa cum a reesit din 16 ani de practica cu companii client nationale si multinationale.

Primul curs este de regula dedicat dezvoltarii, actualizarii echipei – un Team building. Credem ca nu se pot oferi sustenabil servicii de calitate clientilor externi, daca nu se ofera intai servicii de calitate clientilor interni – colegilor.

Cursul al doilea, Managementul activitatii echipei, este cursul fundament unde se vor parcurge cele cinci procese de management proactiv: planificarea activitatilor proprii si ale oamenilor, organizarea acestora, managementul resurselor umane, conducerea si coordonarea activitatii fiecarui membru si controlul si evaluarea rezultatelor.

In continuare cursul de Management al resurselor umane abordeaza recrutarea si selectia angajatilor ca pe vanzarea unui job si se exerseaza sisteme si practici HR, in cursul Train the trainers – pentru manageri acestia invata tehnici eficace de instruire si sa sustina o sesiune de instruire.

Cursul, Coaching managerial si leadership, dezvolta abilitati de antrenor pentru stimularea oamenilor din echipele proprii.

 Adaptarea la cerintele clientului

Companiile client isi aleg anumite cursuri sau chiar module de curs care sunt apoi adaptate ca scop, obiective, structura si ateliere in functie de stadiul si marimea echipei manageriale si domeniul de activitate.

Prima etapa din program este identificarea si prioritizarea cerintelor companiei client, a beneficiilor asteptate.

Trainerii le identifica cu managerul general, cu participantii la cursuri si cu clienti ai acestora.

Etapa urmatoare consta in alegerea pe prioritati si adaptarea cursurilor. Aici se pot alege evaluari comportamentale cu modelul de management al calitatilor Life Orientations®.

In etapa a treia fiecare curs sustinut are raport de activitate cu evaluari individuale, recomandari si concluzii.

Etapa a patra este dedicata evaluarii finale.

Etape, module si rezultate

Intre etapele de instruire exista teme si proiecte individuale sau per echipa, exista lecturi si sesiuni de follow-up.

Echipe diferite de manageri din organizatia client pot parcurge module diferentiate in cadrul programului de instruire. Rezultatele sunt evaluate 360 ca impact, comportamente schimbate, ROI, KPI.

Cursurile se pot organiza si parcurge si in module distincte, cum ar fi: Managementul timpului, Stress management, Conflict management, diverse grupe de manageri – cursanti participand in fuctie de experienta proprie si utilitatea viitoare in activitate.

O mentiune speciala este pentru cursul: Educatie Financiara – finate pentru non – finantisti, necesar celor care proiecteaza bugete si pentru cursul: Educatie antreprenoriala, cerut de companiile client care francizeaza sau externalizeaza.

Cursul este energetic, angajant, informal, încurajează comunicarea deschisă, motivează membrii echipei, descoperă lideri, creează un climat de încredere, stimulează deschiderea de noi canale de comunicare, ajută la stabilirea priorităţilor şi maximizarea contribuţiei fiecăruia.

“Ziua in care am devenit manager difera de ziua in care am fost numit manager”.

Acest curs propune managerilor o abordare practica si structurata a activitatilor de management proactiv desfasurate in cadrul echipelor lor.

“We never plan to fail but we fail to plan. Nevertheless, we need a plan”.

Se pune accent pe managementul volumului de activitate ca fundament pentru managementul volumului de rezultate, la randul sau necesar calitatii si performantei.

“I am payed for recruiting people”

Cursul este destinat managerilor din diverse departamente, sa priveasca procesele din Resurse Umane ca pe procese de vanzare a unui job si apoi de pastrare, in performanta.

“Prea multora o treabă de 10 centi le ia timp în valoare de 10$” – Atlee Vail

In viata, orice individ are in proprietate deplina doar doua bunuri: timpul (momentul “aici si acum”) si energia personala.

“Importanta trainingului se observa in absenta trainingului”

Managerul viitorului trebuie să fie şi un foarte bun trainer pentru a vinde viziune, abilităţi, cunoştinţe şi atitudine oamenilor săi, într-un mod care să-i motiveze pe aceştia.

“Oamenii se uita la ceea ce faci si nu la ceea ce spui. Arata-ti grija fata de ei si le vei putea cere ce vrei sa obtii”.

Cursul propune metode verificate de dezvoltare a calitatilor si abilitatilor angajatilor. Un om care simte ca poate sa creasca profesional, este incurajat sa invete, va ramane si va performa.

“Conflictul per idei este bun, conflictul per persoane nu este bun.”

Nu exista organizatie fara conflicte dar cu toate acestea putini stiu ce este cu adevarat conflictul. Cursul propune analiza asteptarilor ca evaluator al aparitiei unui conflict, etape de rezolvare a conflictului si fructificarea experientei avute.

“Stresul este distanta perceputa dintre resurse si rezultate asteptate.”

Cursul propune o abordare a stresului la locul de munca prin dezvoltarea creativitatii si a abilitatilor de rezolvare a problemelor, principalele generatoare de stres.

“Exista ceva mai puternic decat toate armatele lumii, iar aceasta este o idee careia i-a sosit vremea.”

Cursul dezvolta cunostinte, abilitati si atitudine antreprenoriala pentru specialisti din companii, colaboratori externi si mici intreprinzatori.

Cursul nu isi propune sa realizeze istoria banilor, sa explice teoretic elemente bancare ci se concentreaza exclusiv pe ce inseamna economisire, metode, viziune si comportamente asociate. O suma de ateliere cu exercitii, calcule, exemple, studii de caz si dezbateri, chestionare si concluzionari.

Companiile care apeleaza constant la serviciile noastre sunt din domeniul comercializarii de autovehicule, piese, utilaje, scule si echipamente pentru industrie si constructii,  dar si al serviciilor: financiare, bancare, de asigurari, imobiliare, medicale, de logistica, IT&C. Dintre acestea putem aminti: Foerch Romania, INGBank Office, Five Holding Constanta, Maf Force Iasi, Holleman Romania, Ewopharma AG Romania, Bericap Romania, Crystal System Bucuresti, Laropharm Bucuresti, Avia Motors Bucuresti, Alto Syncro Bucuresti, Casa Auto Iasi,  Ispal Iasi, Quartz Matrix Iasi, Cybernet Auto Center Bacau, Safir Vaslui, Yarnea Neamt, Izotec Group Neamt, Concord Service Center Iasi, 3P Frigoglass Iasi,  Tester Iasi, Caremil – Fashion Sense Neamt, Arcadia Hospital Iasi.  Mai multe detalii in pagina clienti.

Multumim clientilor pentru increderea acordata.

 

Cursuri management în Iași

dar și în București, Ploiești, Brașov și Cluj

Liviu Sonea – Manager General – Foerch S.R.L.

“Am avut ocazia sa colaboram in programul de instruire: “Coaching Managerial” pentru echipa de management a companiei noastre, FOERCH S.R.L., cu trainerul Radu Nechita, pe care-l recomand calduros pentru astfel de programe.”

Roxana Ciobanu – Manager Resurse Umane – YARNEA S.R.L.

“Impreuna cu colegii mei am remarcat si apreciat in mod deosebit profesionalismul trainerului Radu Nechita si atmosfera generata de acesta pe parcursul desfasurarii cursurilor. Aplicam cu entuziasm si in practica ceea ce am invatat la curs si rezultatele au inceput deja sa apara, ceea ce ne aduce o mare satisfactie. Multumiri intregii echipe Mentor Training!”

participantii la cursul intern: „Coaching Managerial” – Crystal System S.R.L., Bucuresti, octombrie 2016

„Un training foarte interesant pentru un team-leader. Modelele predate pot fi si vor fi utilizate in practica de zi cu zi.”

„Remarca pozitiva cu privire la numarul exemplelor / studiilor de caz primite in cadrul cursului si faptul ca se pune mult accent pe partea practica.”

„Interesant, captivant.Multe concepte erau inconstient cunoscute, dar acest curs le-a scos in evidenta si le-a nominalizat foarte concis.”

„Am remarcat entuziasmul cu care trainerul ne-a prezentat acest curs, felul in care a pastrat atitudinea si interesul cursantilor precum si alegerea subiectelor discutate.”

Pentru a beneficia de o oferta cat mai aproape de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa:

Pentru echipe mai mici de 8 persoane organizam cursuri deschise. Consultati Agenda cursurilor deschise.