Tehnici si abilitati de Negociere

„Niciodata nu primeşti ceea ce meriţi, ci primesti ceea ce negociezi” – Bill Scott, Art of negotiation

 

Cursul pune accent pe negocierea castig-castig, cooperanta si consultativa, pentru relatii de termen lung.

Se exerseaza de la practică spre teorie şi de la particular spre general, cu multe exemple, ateliere cu tehnici noi şi clasice, cu multe intervenţii multimedia, cu studii de caz şi evaluări ale stilului propriu de negociere în situaţii de conflict şi cooperare.

Un loc aparte îl au Legile subliminale ale convingerii /persuasiunii, cu aplicaţiile lor imediate în tehnici de negociere precum si Strategia Harvard in negocierea bazata pe principii.

Acest curs va prezinta Legile convingerii si Strategia Harvard exersate in negocierile cotidiene.

Scop

dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru negocieri comerciale de relație pe termen lung și fidelizarea clientului fără a ceda.

Participanti

  • agenti de vanzari
  • consultanti de vanzari
  • manageri
  • specialisti call center, PR, HR

Obiective

La final de curs participanții vor putea:

  • enumera cele 10 elemente ale unei negocieri poziționale
  • enumera etapele unei negocieri
  • identifica strategii de transformare a unei negocieri competitive într-o negociere cooperantă, utilizând modelul Harvard
  • identifica propriul stil de negociere (domină, compromis, consens, cedare, evitare)
  • enumera cele 6 principii de persuasiune utilizabile în negocierile de valoare ridicată
  • să aplice 6 tehnici de negociere cooperantă cu clienţi standard/dificili
  • să aplice 6 tehnici de finalizare a vânzării şi cerere a comenzii
  • aplica instrumentul de feedback profesional After Action Review pentru evaluarea abilităților in practică

Pentru a beneficia de un program de instruire cat mai apropiat de nevoile organizatiei dumneavoastra  va rugam sa:

Abonati-va la newsletter

Urmareste-ne si pe