Rezolvarea obiecțiilor clienților

CURS DESCHIS

Data: 13.10.2020

– ediția a XX a –

Durata

10:00 – 15:00

Modalitate desfășurare

cursul este susținut online, live.

Obiecțiile nu sunt un refuz, sunt un semnal de stimulare. Lipsa obiecțiilor duce la lipsa înțelegerii ofertei.

Scopul cursului:

dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru tratarea constructivă a obiecțiilor în vânzări.

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor putea:

  • construi „harta„ cu obiecțiile specifice activității

  • identifica natura obiecțiilor și atitudinea corectă de abordare

  • aplica 5 tehnici constructive de tratare a obiecțiilor

  • aplica rezolvarea de obiecții pe tipologii de clienți

  • aplica 3 strategii avansate pentru clienții dificili

Cui i se adresează:

  • consilierilor, agenților de vânzări

  • managerilor de vânzări, de resurse umane

  • operatorilor call center și customer

Trainerii cursului

Radu Nechita

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Autor al cărților: Către leadership prin management

și  Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.

Buget

67 euro + TVA /persoană

discounturi

în oferta Pachete cursuri online

Pentru înscrieri la cursul Rezolvarea obiecțiilor clienților  completați următorul:

Cursul deschis / Pachetele de cursuri Leadership/ Vânzări la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat casuța următoare)


La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutica și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii în turism și alimentație publică
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

  • tehnici de rezolvarea obiecțiilor: bumerangul, capcana prețului ;

  • strategii cu clienții dificili;

  • tipologiile de clienți;

Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:

Call Now Button