Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului

Data:09.10.2018

– editia  a XI a –

Aflati data urmatorului curs!

Durata

09:30 – 17:30

Locul desfasurarii

Iasi, Ideo, sos. Pacurari nr. 138

“Comunicarea eficace inseamna nu sa comunici cum iti place tie ci intr-un mod care sa-l stimuleze pe celalalt.”– PhD Allan Katcher

"Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului" este un curs premium care are drept scop identificarea rapida a stilului preferat de comunicare al clientului, apoi adaptarea la acesta si dezvoltarea unei relatii eficace pentru obtinerea satisfactiei si a vanzarii.

  Pe parcursul instruirii cursantii vor exersa un instrument puternic pentru vanzari, care poate fi utilizat imediat si care a obtinut rezultate demonstrabile: Stiluri Sociale™ .

   Acesta este un model explicativ cu ajutorul caruia identificam din comportamentul clientului (ce spune si ce face), care sunt preferintele lui in comunicare.

   Astfel vom sti cum ia decizii, cum isi schimba deciziile, ce intrebari are, cate argumentatii sa aducem si cum sa ne pregatim pentru o discutie cu el.

   Mai concis, cum sa ne adaptam mai din timp si astfel sa fim perceputi ca si buni comunicatori, agreabili, empatici si eficace.

SCOPUL CURSULUI

Identificarea rapida a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta si dezvoltarea unei comunicari eficace pentru obtinerea satisfactiei clientului si vanzarii.

Prezentare video a scopului cursului:

OBIECTIVELE CURSULUI:

La final de curs participantii vor:

  • putea enumera cele patru Stiluri Sociale™ si trasaturile psihometrice ale acestora

  • putea identifica comportamental cele patru stiluri dupa elemente de verbal si non-verbal

  • putea enumera particularitatile comportamentale: cum iau deciziile si cum le pastreaza

  • putea adapta vanzarea în functie de preferintele Conducatorului, Analiticului, Amiabilului si Expresivului

  • identifica propriul stil social, preferat în comunicare, si stilul colegilor

  • intelege avantajele unui comportament asertiv

CUI SE ADRESEAZA

  • consilierilor, agentilor de vanzari

  • managerilor de vanzari, de resurse umane

  • operatorilor call center si customer

Introducere in prezentarea modelului explicativ Stiluri Sociale™ - David W Merrill

Detalii si in:

Buget

560 ron plus TVA /participant

Propunere pentru acest curs:

1 inscriere = 2 participanti

* sunt incluse: suport de curs, pauza de cafea (cafea, ceai, apa plata, apa minerala), pauza de pranz (pranz in regim catering), certificat de participare.

Trainerul cursului

Training partner MENTOR Training,  licentiat LIFO® si Human Synergistics®, Radu Nechita are experienta certificata în managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta în companii multinationale: din 2001 pentru ING Romania si 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Peste 500 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 5500 de participanti.

Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Autor al cartii:„Vanzarea consultativa – 125 de tehnici”

La editiile anterioare ale cursului Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului, participantii au fost din companii din domeniile:

  • servicii bancare, financiare si de asigurari
  • auto – vanzari si service
  • industria farmaceutica si servicii medicale
  • vanzari, distributie piese, echipamente, scule si utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicatii
  • solutii IT&C
  • solutii termice, energetice
  • imobiliare, amenajari exterioare si interioare
  • servicii in turism si alimentatie publica
  • productie mobila, productie industriala, productie produse alimentare, productie confectii textile
  • tipografii, materiale publicitare ( vezi clienti)

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

Acestia sunt participantii de la cel mai recent curs:

Ei au apreciat ca cele mai interesante subiecte din curs sunt:

  • identificarea clientilor dupa modelul Stiluri Sociale – tipologia decizionala a clientilor;

  • strategii de adaptare conform stilului clientilor;

  • obiectii si tehnici de rezolvare;

  • metoda CAB – BAC;

Pentru inscrieri completati urmatorul:

Pentru alte cursuri deschise consultati pagina:

Pentru noutati despre cursurile viitoare abonati-va la:

Pentru echipe de peste opt cursanti solicitati oferta de curs intern.