Adaptează-te și vinde!

Curs deschis interactiv

Data: sem I / 2023 va fi anunțată la formarea grupei

– ediția a XVI a –

Durata

9:30 – 17:30

curs în sală / live pe Zoom

Comunicarea eficace înseamna nu să comunici cum îți place ție ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.

PhD Allan Katcher

"Adaptează-te și vinde!"

     Chiar și clienților dificili, cineva tot le vinde! Fii tu acela, exersând practic un model de adaptare la stilul clientului, model comportamental de comunicare și relaționare: Stiluri Sociale , care identifică și explică preferințele sale în comunicare .

      Vei ști din timp cum ia clientul decizii, cum își schimbă deciziile, ce intrebări are, câte argumentații să aduci și cum să pregătești vânzarea.

 

Scopul cursului:

Identificarea rapidă a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta și dezvoltarea unei comunicări eficace, pentru obținerea satisfacției clientului și a vânzării.

Prezentare video a scopului cursului:

cursuri management vânzari negociere comunicare

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor putea:

  •  identifica cele 4 stiluri, după elemente de verbal și non-verbal

  • identifica cum ia fiecare client deciziile și cum le păstrează

  • adapta vânzarea în funcție de preferințele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului și Expresivului

  • identifica propriul stil social preferat în comunicare, și stilul colegilor

cursuri leadership management negociere comunicare time management

Cursul este pentru:

  • consilieri și agenți de vânzări

  • manageri de vânzări și de resurse umane

  • operatori call center și customer care

  • alți comunicatori cu clienții

Introducere în prezentarea modelului explicativ Stiluri Sociale™ - David W Merrill

Radu Nechita și Teodor Simion

sunt trainerii sub îndrumarea cărora vei exersa metodele și tehnicile pe care și ei le aplică de peste 20 de ani în management și vânzări.

Radu Nechita trainer Mentor Training curs comunicare , vanzarea consultativa

Radu Nechita

Training partner MENTOR Training,

 licențiat LIFO® și Human Synergistics®

Radu are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Radu Nechita a lansat trei  volume foarte utile pentru zona de business & coaching:

trainer Teodor simion curs leadership negociere vanzarea consultativa

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial. 

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.


Buget pentru cursul online

67 euro + TVA ( 19%) /persoană

discounturi în oferta 

Pachete cursuri online

Rezervă-ți locul la curs!

    Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


    Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat căsuța următoare)


    La edițiile anterioare ale cursului  participanții au fost din companii din domeniile:

    • servicii bancare, financiare și de asigurari
    • auto – vânzări și service
    • industria farmaceutică și servicii medicale
    • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
    • servicii în turism și alimentație publica
    • telecomunicații
    • soluții IT&C
    • soluții termice, energetice
    • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
    • servicii logistice
    • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
    • tipografii, materiale publicitare

    Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.

    Ce spun cei care au participat la acest curs:

    „Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

    „Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

    „Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

    Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

    • identificarea clienților după modelul Stiluri Sociale – tipologia decizională a clienților;

    • strategii de adaptare conform stilului clienților;

    • tehnici de rezolvarea obiecțiilor;

    • metoda BAC -CAB.

    Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

    Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

    Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:

    Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!