Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului

CURS DESCHIS

curs tehnici si abilitati de negociere

Data: 15.09.2020

– ediția  a XIII a –

Aflați data următorului curs,

Durata

10-16

Locul desfășurării

cursul este susținut online, live.

Comunicarea eficace înseamna nu să comunici cum îți place ție ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.

PhD Allan Katcher

Adaptarea Vânzării la Stilul Clientului

este un curs premium care are drept scop

identificarea rapidă a stilului preferat de comunicare al clientului, apoi adaptarea la acesta și dezvoltarea unei relații eficace pentru obținerea satisfacției și a vânzării.

   Pe parcursul instruirii cursanții vor exersa un instrument puternic pentru vânzări, care poate fi utilizat imediat și care a obținut rezultate demonstrabile: Stiluri Sociale™ .

   Acesta este un model explicativ cu ajutorul căruia identificam din comportamentul clientului (ce spune și ce face), care sunt preferințele lui în comunicare.

   Astfel vom sti cum ia decizii, cum își schimba deciziile, ce intrebări are, câte argumentații să aducem și cum să ne pregatim pentru o discuție cu el.

 

   Mai concis, cum să ne adaptam mai din timp și astfel să fim percepuți ca și buni comunicatori, agreabili, empatici și eficace.

SCOPUL CURSULUI

Identificarea rapida a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta și dezvoltarea unei comunicări eficace pentru obținerea satisfacției clientului și vânzării.

Prezentare video a scopului cursului:

OBIECTIVELE CURSULUI:

La final de curs participanții vor:

  • putea enumera cele patru Stiluri Sociale™ și trăsăturile psihometrice ale acestora

  • putea identifica comportamental cele patru stiluri după elemente de verbal și non-verbal

  • putea enumera particularitățile comportamentale: cum iau deciziile și cum le păstrează

  • putea adapta vânzarea în functie de preferințele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului și Expresivului

  • identifica propriul stil social, preferat în comunicare, și stilul colegilor

  • înțelege avantajele unui comportament asertiv

CUI SE ADRESEAZA

  • consilierilor, agenților de vânzări

  • managerilor de vânzări, de resurse umane

  • operatorilor call center și customer

Introducere in prezentarea modelului explicativ Stiluri Sociale™ - David W Merrill

Trainerul cursului

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Peste 500 de cursuri susținute in cariera, cu peste 5500 de participanti.

Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie și de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Autor al cărților: Către leadership prin management și  Vanzarea consultativa – 125 de tehnici, tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Buget

pentru cursul on line
468 ron plus TVA / 1 +1 gratuit

pentru cursul on line

28% reducere la bugetul de sală de

650 ron plus TVA / 1+1 gratuit 

Pentru înscrieri la cursul Adaptarea Vânzării la Stilul Clientului completați următorul:

Cursul deschis la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.


La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutica și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii în turism și alimentație publică
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

Aceștia sunt participanții de la cel mai recent curs:

Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

  • identificarea clienților după modelul Stiluri Sociale – tipologia decizională a clienților;

  • strategii de adaptare conform stilului clienților;

  • obiecții și tehnici de rezolvare;

  • metoda CAB – BAC;

Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați: