Adaptează-te și vinde!

Curs deschis interactiv

Data: 20.01.2021

– ediția a XIV a –

Durata

10:00 – 15:00

curs online - live - Zoom

Comunicarea eficace înseamna nu să comunici cum îți place ție ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.

PhD Allan Katcher

"Adaptează-te și vinde!"

     Chiar și clienților dificili, cineva tot le vinde! Fii tu acela, exersând practic un model de adaptare la stilul clientului, model comportamental de comunicare și relaționare: Stiluri Sociale , care identifică și explică preferințele sale în comunicare .

      Vei ști din timp cum ia clientul decizii, cum își schimbă deciziile, ce intrebări are, câte argumentații să aduci și cum să pregătești vânzarea.

Scopul cursului:

Identificarea rapidă a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta și dezvoltarea unei comunicări eficace, pentru obținerea satisfacției clientului și a vânzării.

Prezentare video a scopului cursului:

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor putea:

  •  identifica cele 4 stiluri, după elemente de verbal și non-verbal

  • identifica cum ia fiecare client deciziile și cum le păstrează

  • adapta vânzarea în funcție de preferințele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului și Expresivului

  • identifica propriul stil social preferat în comunicare, și stilul colegilor

Cursul este pentru:

  • consilieri și agenți de vânzări

  • manageri de vânzări și de resurse umane

  • operatori call center și customer care

  • alți comunicatori cu clienții

Introducere în prezentarea modelului explicativ Stiluri Sociale™ - David W Merrill

Trainerii cursului

Radu Nechita

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Autor al cărților: Către leadership prin management

 și  Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.

Buget

67 euro + TVA /persoană

30% discount early bird  înscrieri 6-8 ian.

Abonează-te la

discounturi

în oferta Pachete cursuri online

Pentru înscrieri la cursul „Adaptează-te și vinde!” completați următorul:

Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat casuța următoare)


La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutica și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii în turism și alimentație publică
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”

„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”

„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”

Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:

  • identificarea clienților după modelul Stiluri Sociale – tipologia decizională a clienților;

  • strategii de adaptare conform stilului clienților;

  • tehnici de rezolvarea obiecțiilor;

  • metoda BAC -CAB.

Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:

Call Now Button