Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului

Durata

09:00 – 17:00

Numar participanti

12 – 30 persoane

Pentru inscrieri completati urmatorul:

“Comunicarea eficace inseamna nu sa comunici cum iti place tie ci intr-un mod care sa-l stimuleze pe celalalt.”

   „Adaptarea Vanzarii la Stilul Clientului” este un curs premium care are drept scop identificarea rapida a stilului preferat de comunicare al clientului, apoi adaptarea la acesta si dezvoltarea unei relatii eficace pentru obtinerea satisfactiei si a vanzarii.

   Pe parcursul instruirii cursantii vor exersa un instrument puternic pentru vanzari, care poate fi utilizat imediat si care a obtinut rezultate demonstrabile: Stiluri Sociale™ .

   Acesta este un model explicativ cu ajutorul caruia identificam din comportamentul clientului (ce spune si ce face), care sunt preferintele lui in comunicare.

   Astfel vom sti cum ia decizii, cum isi schimba deciziile, ce intrebari are, cate argumentatii sa aducem si cum sa ne pregatim pentru o discutie cu el.

   Mai concis, cum sa ne adaptam mai din timp si astfel sa fim perceputi ca si buni comunicatori, agreabili, empatici si eficace.

SCOPUL CURSULUI

Identificarea rapida a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta si dezvoltarea unei comunicari eficace pentru obtinerea satisfactiei clientului si vanzarii.

CUI SE ADRESEAZA

  • consilierilor, agentilor de vanzari

  • managerilor de vanzari, de resurse umane

  • operatorilor call center si customer

OBIECTIVELE CURSULUI:

La final de curs participantii vor:

  • putea enumera cele patru Stiluri Sociale™ si trasaturile psihometrice ale acestora

  • putea identifica comportamental cele patru stiluri dupa elemente de verbal si non-verbal

  • putea enumera particularitatile comportamentale: cum iau deciziile si cum le pastreaza

  • putea adapta vanzarea în functie de preferintele Conducatorului, Analiticului, Amiabilului si Expresivului

  • identifica propriul stil social, preferat în comunicare, si stilul colegilor

  • intelege avantajele unui comportament asertiv

Trainer

Training partner MENTOR Training,  licentiat LIFO® si Human Synergistics®

Radu are experienta certificata în managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta în companii multinationale: din 2001 pentru ING Romania si 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Peste 500 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 5500 de participanti.

Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Activitati si Metode

  • icebreaker

  • studiu de caz

  • joc de rol in triade

    Detalii aflati si in:

Buget

490 ron plus TVA /participant.

30% discount pentru inscrieri pana la data de 7 iulie 2017 inclusiv.

 

* sunt incluse:

  • suport de curs

  • pauza de cafea (cafea, ceai, apa plata, apa minerala)

  • pauza de pranz (pranz in regim catering)

  • certificat de participare

Pentru inscrieri completati urmatorul:

Pentru alte cursuri deschise consultati pagina:

Pentru noutati despre cursurile viitoare abonati-va la:

Pentru echipe de peste opt cursanti solicitati oferta de curs intern.