curs open

Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată

ediția a XIV – a

Data:
sem 1- 2024 (va fi anunțață prin newsletter)
Durata:
9:30 – 16:30

„Clienții revin unde sunt bine primiți și nu unde este mai ieftin!

Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată

curs premium, intensiv și interactiv 

Exersează tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate având ca finalitate revenirea clientului în afacere.

Este de șase ori mai ieftin să păstrezi un client decât să atragi unul nou.

Participă la acest curs ca să știi cum să:

1.            identifici real și imediat așteptările crescătoare ale clienților

2.            aplici modelul Uman-Business-Uman de comunicare la recepție sau la client

3.            identifici nevoi, cu tehnica întrebărilor deschise și închise

4.            explici avantajele și beneficiile ofertei cu metoda CAB – BAC

5.            aplici tehnicile Next Step, Recapitulare, PEP și fidelizare accelerată

6.            folosești tehnici etice de management al așteptărilor, pentru a surprinde pozitiv

7.            recuperezi superior încrederea clientului

Cursul se adresează atât managerilor cât și consilierilor de vânzări, comunicare, PR, customer care.

În economia actuală, toți lucrăm în departamentul de relații cu clienții.

 

Trainerul cursului:

Radu Nechita trainer Mentor Training curs comunicare , vanzarea consultativa

Training partner MENTOR Training,

 licențiat LIFO® și Human Synergistics®

Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă

și este autorul a trei  volume foarte utile pentru zona de business & coaching:

Buget

345 lei + TVA ( 19%) /persoană (discounturi aplicabile)

Rezervă-ți locul la curs!

    Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


    Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat căsuța următoare)


    La edițiile anterioare ale cursului  participanții au fost din companii din domeniile:

    • servicii bancare, financiare și de asigurari
    • auto – vânzări și service
    • industria farmaceutică și servicii medicale
    • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
    • servicii în turism și alimentație publica
    • telecomunicații
    • soluții IT&C
    • soluții termice, energetice
    • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
    • servicii logistice
    • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
    • tipografii, materiale publicitare

    Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.

    Ce spun cei care au participat la acest curs:

    Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”

    Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”

    Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”

    Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată – curs premium de comunicare,

    interactiv, modern, pragmatic.

    Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.

    Acest curs poate fi organizat și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.

    Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:

    Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:

    Pentru o echipă de peste opt persoane cere:

    Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!