curs open
Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată
ediția a XIV – a
„Clienții revin unde sunt bine primiți și nu unde este mai ieftin!”
Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată
curs premium de comunicare, intensiv și interactiv
Exersează tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate având ca finalitate revenirea clientului în afacere.
Este de șase ori mai ieftin să păstrezi un client decât să atragi unul nou.
Participă la acest curs ca să știi cum să:
1. identifici real și imediat așteptările crescătoare ale clienților
2. aplici modelul Uman-Business-Uman de comunicare la recepție sau la client
3. identifici nevoi, cu tehnica întrebărilor deschise și închise
4. explici avantajele și beneficiile ofertei cu metoda CAB – BAC
5. aplici tehnicile Next Step, Recapitulare, PEP și fidelizare accelerată
6. folosești tehnici etice de management al așteptărilor, pentru a surprinde pozitiv
7. recuperezi superior încrederea clientului
Cursul se adresează atât managerilor cât și consilierilor de vânzări, comunicare, PR, customer care.
În economia actuală, toți lucrăm în departamentul de relații cu clienții.
Trainerul cursului:

Training partner MENTOR Training,
licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Radu Nechita a lansat trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Buget
345 lei + TVA ( 19%) /persoană (discounturi aplicabile)
Rezervă-ți locul la curs!
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii în turism și alimentație publica
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii logistice
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”
„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”
„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”
Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată- curs premium de comunicare,
interactiv, modern, pragmatic, o actualizare 2023 a cursului de Servicii Superioare pentru Clienți.
Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.
Acest curs poate fi organizat și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.
Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Pentru o echipă de peste opt persoane cere:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!