Servicii superioare pentru clienți
ediția a XIII – a
curs open online
Data: sem I / 2023 va fi anunțată la formarea grupei
Durata:
9:30 – 17:30
Desfășurare: în sală / live pe Zoom
„Clienții nu revin unde este mai ieftin, ci unde sunt bine primiți!”
Servicii superioare pentru clienți
curs premium de comunicare, intensiv și interactiv
Exersează tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate cu scenarii de la cursanți.
Este de șase ori mai ieftin să păstrezi un client decât să atragi unul nou.
Participă la acest curs ca să:
- știi cum să păstrezi clienții în afacere;
- înțelegi trei secrete ale serviciilor superioare pentru clienți, pentru revenirea lor;
- exersezi tehnici de control al așteptărilor clienților;
- exersezi tehnici de fidelizare;
- știi cum să utilizezi procedura de recâștigare a încrederii clienților.
Radu Nechita și Teodor Simion
sunt trainerii sub îndrumarea cărora vei exersa metodele și tehnicile pe care și ei le aplică de peste 20 de ani în management și vânzări.

Radu Nechita
Training partner MENTOR Training,
licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Radu Nechita a lansat trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:

Teodor Simion
Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.
Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.
Buget pentru cursul online
77 euro + TVA ( 19%) /persoană
discounturi în oferta
Pachete cursuri online
Rezervă-ți locul la curs!
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii în turism și alimentație publica
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii logistice
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”
„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”
„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”
Servicii superioare pentru clienți – curs premium de comunicare
cu exersarea de tehnici de control al așteptărilor clienților și tehnici de fidelizare.
Pentru participări multiple beneficiază de oferta de Pachete cursuri online.
Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.
Acest curs poate fi organizat în sală în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.
Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Pentru o echipă de peste opt persoane cere:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!