Servicii Superioare pentru Clienți

CURS DESCHIS

Data: 18.11.2020

– ediția a XII a –

Durata

10:00 – 15:00

Modalitate desfășurare

cursul este susținut online, live, pe Zoom.

„Clienții nu revin unde este mai ieftin ci unde sunt bine primiți!

Servicii Superioare pentru Clienți

este un curs premium de comunicare unde vei exersa practic tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru cu clienții pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate cu scenarii dinspre cursanți.

Tu cum faci să te asiguri că îți păstrezi clienții?

Scopul cursului:

păstrarea clienților în afacere.

Obiectivele cursului:

La final de curs participanții vor putea aplica:

  • Cele trei secrete ale serviciilor superioare pentru clienți, pentru revenirea lor
  • Tehnici de control al așteptărilor clienților
  • Tehnici de fidelizare
  • Procedura de recâștigare a încrederii

Cui i se adresează:

  • consilierilor, agenților de vânzări

  • managerilor de vânzări, de resurse umane

  • operatorilor call center și customer care

  • servicii suport, post-vânzare

  • oameni care comunică, relaționează cu clienții

Trainerii cursului

Radu Nechita

Training partner MENTOR Training,  licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.

Autor al cărților: Către leadership prin management și  Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.

Teodor Simion

Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.

Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.

Buget

77 euro + TVA /persoană

discounturi:

pentru acest curs 1+1 gratuit

Pentru înscrieri la cursul Servicii Superioare pentru Clienți  completați următorul:

Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat casuța următoare)


La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutica și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii logistice
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii în turism și alimentație publică
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Ce spun cei care au participat la acest curs:

„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”

„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”

„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”

Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:

Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:

Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:

Call Now Button