Programul MENTOR Vanzari

se adreseaza companiilor orientate spre client și calitate.

Forța lor de vânzări: agenți, consilieri, consultanți și manageri din departamentele vânzări, call center, customer care, marketing, beneficiază de un program de intruire în urma căruia iși dezvoltă abilități lucrative, acumulează cunoștințe teoretice și practice necesare în activitatea zilnică.

Prin ce se remarcă Programul MENTOR Vânzări:

Logica cursurilor din program

Cursurile respectă o …

susccesiune logică așa cum a reieșit din anii de practică (din 2004) cu companii client naționale și multinaționale.

Cursul inițial – Dezvoltarea echipei – team building – are menirea de a actuliza, valida și dezvolta echipa, ca premisă pentru performanțele viitoare.

Planificarea și organizarea vânzărilor proprii – aduce cunoștiințe noi și abilități de viziune imediat aplicabile pentru creșterea volumului de activitate ca bază pentru creșterea volumului de rezultate.

Tehnici și abilitati de vânzare – urmarește dezvoltarea cunoștințelor, abilităților  și atitudinii de vânzare consultativă. Pe pașii Procesului de vânzare: Prospectare – Contact inițial – Discuție nevoi – Ofertare – Urmărirea vânzarii – Servicii post vânzare, se exerseaza cu jocuri de rol, studii de caz, simulari, tehnici de prospectare, rezolvare de obiecții, negociere, finalizare, fidelizare, ș.a.

Cursul de Tehnici și abilități de comunicare interpersonala profesională rafineaza comunicarea client consultant ca avantaj competitiv.

Tehnici și abilitati de negociere este cursul care aduce tehnici avansate și bune practici de negociere persuasivă utile consultanților în câștigarea încrederii clienților.

Din cursul Servicii superioare pentru clienți, cursanții obțin principii și tehnici de fidelizare cu care să-ți surprindă pozitiv proprii clienți, de fiecare dată. Curs avansat, pentru consultanți seniori.

curs management leadership coaching curs management proactiv in company

 Adaptarea la cerințele clientului

Cerințele sunt identificate de …

traineri împreună cu managerul general sau managerul de vânzări, cu participanții la cursuri și cu clienți ai acestora.

Companiile își aleg anumite cursuri sau chiar module de curs care sunt apoi adaptate ca scop, obiective, structură și ateliere în funcție de stadiul și mărimea echipei de vânzări și domeniul de activitate.

Echipe diferite de consultanți de vânzări pot parcurge module diferențiate.

curs management leadership coaching curs management proactiv in company

Etape, module și rezultate

Prima etapa din program este …

identificarea și prioritizarea cerințelor companiei client, a beneficiilor așteptate.

Etapa urmatoare constă în alegerea pe priorități și adaptarea cursurilor.

Aici se pot alege evaluări comportamentale ale fiecărui participant, cu modelul de management al calităților Life Orientations®, cu traineri licențiați al metodei.

In etapa a treia fiecare curs sustinut are raport de activitate cu evaluari individuale, recomandari si concluzii.

Etapa a patra este dedicata evaluarii finale.

Între etapele de instruire cursanții au teme și proiecte individuale sau per echipă, beneficiază de lecturi și sesiuni de follow-up.

Rezultatele sunt evaluate 360 de grade ca impact, comportamente schimbate, ROI, KPI.


Cursuri vânzari în Iași, București, Ploiești, Brașov și Cluj

la sediul clientului sau în locația aleasă de acesta


DEZVOLTAREA ECHIPEI
TEAM BUILDING

team building activitati outdoor bucovina

Cursul este 100% interactiv: oamenii vor cunoaşte noi abordări ale situaţiilor şi vor înţelege avantajul diversităţii în organizație. Participanții vor avea activităţi experienţiale (adulţii învaţă din experienţe) în cadrul cărora vor realiza lucruri împreună, într-un mediu extern organizației.

PLANIFICAREA ȘI ORGANIZAREA
VÂNZĂRILOR PROPRII

Un curs cu multe ateliere cu tehnici de planificare și organizare consacrate, cu metode de organizare a prospectării active, de prioritizare a activităților. Principiile lui Lakein și cadranele Covey sunt doar câteva dintre acestea.

TEHNICI ȘI ABILITĂȚI
DE VÂNZARE

curs prezentare oferta prin beneficii client comunicare clienti dificili

Curs de vanzare consultativă susținut în peste 200 de ediții cu peste 500 de participanți din 2001 până în prezent. Structura cursului este alcătuită din ateliere practice, cu grad ridicat de interactivitate şi acumulare de cunoştinţe.


TEHNICI ȘI ABILITĂȚI
DE COMUNICARE

Feedback-ul profesional într-o organizație

Cursul aduce zeci de bune practici din comunicarea profesionala: 

  • AIDA – formula vânzărilor de calitate la telefon,
  • adaptarea comunicarii în funcţie de preferinţele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului şi Expresivului,…

TEHNICI ȘI ABILITĂȚI
DE NEGOCIERE

Acest curs vă prezintă Legile convingerii și Strategia Harvard exersate în negocierile cotidiene.

Se pune accent pe negocierea câștig-câstig, cooperanta și consultativă, pentru relații de termen lung.

SERVICII SUPERIOARE
PENTRU CLIENȚI

Cursul îmbină abordarea structurată a Principiilor Superior Client Service cu ateliere practice de dezvoltare de abilităţi. 

Oricâte definiţii am căuta pentru calitate ele vor ceda în faţa unui adevăr simplu:

Clientul defineşte Calitatea!


Companiile care apelează constant la serviciile noastre sunt din domeniile:

  • servicii bancare, financiare și de asigurari
  • auto – vânzări și service
  • industria farmaceutică și servicii medicale
  • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
  • servicii în turism și alimentație publica
  • telecomunicații
  • soluții IT&C
  • soluții termice, energetice
  • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
  • servicii logistice
  • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
  • tipografii, materiale publicitare

Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.

Ce spun cei care au beneficiat de cursurile din Programul MENTOR Vânzări

MENTOR Training a furnizat pentru angajații ISPAL cursurile: “Tehnici și Abilități de Vânzare”, “Tehnici de comunicare și negociere”, “Managementul echipei și delegare” și de asemenea a implementat în cadrul organizației sesiunea săptămânală: “Pilula de Training”. Cursurile au fost susținute de trainerul Radu Nechita pe care dorim să-l recomandăm pentru înaltul nivel de pregătire și profesionalism.” – Cristina Elena Butnariu -Manager Resurse Umane – ISPAL S.R.L.

Avem o echipa puternică și am descoperit, cu cei de la Mentor Training, cum ne putem păstra această atitudine, cum putem crește. Mulțumim pentru training-urile particularizate și pentru pasiunea prezentării. Suntem satisfăcuți că putem primi informații despre cum ne putem dezvolta și în special că putem avea un feedback profesionist din exterior.” – Mircea Placinta -Director General – Cybernet Autocenter S.R.L.

Pentru a beneficia de o ofertă cât mai aproape de nevoile echipei cere:

Pentru echipe mai mici de 8 persoane organizăm cursuri deschise:

Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:

Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!