Clienții te ajută prin obiecții
Data: sem I / 2025 va fi anunțată prin newsletter
– ediția a XXII a –
Durata
9:30 – 16:30
Modalitate desfășurare
în sală / live pe Zoom
Scopul cursului:
dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru tratarea constructivă a obiecțiilor în vânzări.
Obiectivele cursului:
La final de curs participanții vor putea:
-
construi „harta„ cu obiecțiile specifice activității
-
identifica natura obiecțiilor și atitudinea corectă pentru rezolvare
-
aplica 6 tehnici constructive de tratare a obiecțiilor
-
aplica rezolvarea de obiecții pe tipologii de clienți
-
aplica 3 strategii avansate pentru clienții dificili
Cui i se adresează:
-
consilierilor, agenților de vânzări
-
managerilor de vânzări, de resurse umane
-
operatorilor call center și customer
Trainerii cursului
Radu Nechita
Training partner MENTOR Training, licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Radu Nechita a lansat trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Teodor Simion
Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.
Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.
Buget:
380 lei + TVA (19%) /persoană
Pentru înscrieri la cursul „Clienții te ajută prin obiecții” completați următorul:
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutica și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii logistice
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii în turism și alimentație publică
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs placut, foarte dinamic si util mai ales in vanzarea de servicii.”
„Subiectele dezbatute au fost complet noi si relevante pentru activitatea mea profesionala viitoare.”
„Un curs interesant cu noutati, sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor. Multumesc !!!”
Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:
-
tehnici de rezolvarea obiecțiilor: bumerangul, capcana prețului ;
-
strategii cu clienții dificili;
-
tipologiile de clienți;
Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:
Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:
Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!