curs open
Comunicare profesională și Servicii superioare pentru clienți
ediția a XIV – a
„Dacă lași un sistem să evolueze de unul singur, el se va duce spre auto-suficiență, spre confortul angajaților şi nu va fi orientat către client. Altfel, relația de bună calitate cu clienții va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta va fi practic invizibil.”
Comunicare profesională și Servicii superioare pentru clienți
curs premium, intensiv și interactiv
Exersează tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate având ca finalitate revenirea clientului în afacere.
Participă la acest curs ca să știi cum să:
1. identifici real și imediat așteptările crescătoare ale clienților – metode
2. construiești un set de idei de acțiune, pentru a acționa proactiv și nu doar reactiv – sistem
3. apreciezi care servicii fidelizează și care nu și de ce, pentru focus pe primele și relații de termen lung
4. aplici tehnici și bune practici de management al așteptărilor, pentru a livra servicii superioare
5. aplici procedura de recuperare a încrederii, atunci când se situează accidental sub așteptări
6. calculezi cât te costă un client pierdut, pentru responsabilitatea inițiativei
Cursul se adresează atât managerilor, coordonatorilor cât și consilierilor cu experiență practică mare, seniori, din deparatementele de vânzări, comunicare, PR, customer care.
Cursul te ajută să faci trecerea de la serviciile cu dorința de a fi calitativ, la serviciile excelente, ca sistem, prin instrumente, metode și abordări consacrate.
„Oricâte definiții am căuta pentru calitate, ele vor ceda în fața unui adevăr simplu: Clientul definește Calitatea!”
Trainerul cursului:
Training partner MENTOR Training,
licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă
și este autorul a trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Buget
380 lei + TVA ( 19%) /persoană
Rezervă-ți locul la curs!
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii în turism și alimentație publica
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii logistice
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”
„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”
„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”
Comunicare profesională și servicii superioare pentru clienți – curs premium de comunicare,
interactiv, modern, pragmatic.
Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.
Cere organizarea cursului și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.
Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Pentru o echipă de peste opt persoane cere:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!