curs open
Adaptarea comunicării și vânzării
– ediția a XIX a –
„Comunicarea eficace înseamnă nu să comunici cum îți place ție, ci într-un mod care să-l stimuleze pe celălalt.”
PhD Allan Katcher
Adaptarea comunicării și vânzării
curs premium, intensiv și interactiv
Chiar și clienților dificili, cineva tot le vinde! Fii tu acela!
Vino la curs și exerseză un model comportamental de comunicare și relaționare: Stiluri Sociale™, cu care identifici nevoi și îi explici eficace soluțiile tale.
Vei ști din timp cum ia clientul decizii, cum le schimbă, ce întrebări are, câte argumentații să aduci și cum să pregătești întâlnirea.
Participă la acest curs ca să știi cum să:
1. identifici cele 4 stiluri, după elemente de verbal și non-verbal
2. identifici cum ia fiecare client deciziile și cum le păstrează, modelul D. W. Merrill
3. adaptezi comunicarea și vânzarea în funcție de preferințele Conducătorului, Analiticului, Amiabilului și Expresivului
4. identifici propriul stil social preferat în comunicare, plus stilul colegilor
5. aplici tehnici și bune practici de comunicare asertivă, modelul Rosenberg
Cursul se adresează consilierilor și agenților de vânzări, managerilor și specialiștilor în comunicare, PR, customer care.
Trainerul cursului:
Training partner MENTOR Training,
licențiat LIFO® și Human Synergistics®
Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă
și este autorul a trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Buget
345 lei + TVA (19%) /persoană
Rezervă-ți locul la curs!
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutică și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii în turism și alimentație publica
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii logistice
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.” – Monica A.
„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.” – Cristi V.
„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!” Alina R.
Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:
- identificarea clienților după modelul Stiluri Sociale – tipologia decizională a clienților;
- strategii de adaptare conform stilului clienților;
- tehnici de rezolvarea obiecțiilor;
- tehnicile de comunicare asertivă
Adaptarea comunicării și vânzării
curs premium de comunicare, intensiv și interactiv
Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.
Cere organizarea cursului și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.
Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Pentru o echipă de peste opt persoane cere:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!