Comunicare in receptia service, Managementul relatiei cu clientul

Data

7 si 8 decembrie 2017

Durata

10:00 – 17:30

Numar participanti

12 – 30 persoane

Locul desfasurarii

Bucuresti

cladirea Uzin Export, sala Agat

Bd. Iancu de Hunedoara nr. 8

( localizare)

“Dacă laşi un sistem să evolueze de unul singur el va merge spre auto-suficienţă, spre confortul organizaţiei şi al angajaţilor şi nu va fi orientat spre client.
Altfel, relaţia de bună calitate cu clienţii va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta va fi practic invizibil”. – Radu Nechita, training partner MENTOR Training

Vă propun un curs alternativ aplicat, în care consilierii dvs din recepția service vor exersa tehnici de comunicare cu clienții și de management al relației la furnizarea de servicii.
El este destinat pregătirii pentru oferirea de servicii superioare, cu scopul obținerii satisfacției clienților și al fidelizării.

SCOPUL CURSULUI

dezvoltarea de cunoştinţe, atitudine şi abilităţi de comunicare pentru reprezentanţii recepţiei service în relaţia cu clienţii, pentru obținerea satisfacției și fidelizare.

CUI SE ADRESEAZA

consilierilor din recepția service, șefilor de ateliere și de service, personalului Call center si Client Service

OBIECTIVELE CURSULUI:

La final de curs participantii vor putea:

  • enumera elementele psihometrice pentru cele 4 tipologii de clienți
  •  aborda o întâlnire profesională după modelul „uman – business – uman”.
  •  identifica şi utiliza mesaje ale limbajului trupului în relaţionarea cu clientul
  • construi întrebări deschise şi închise, necesare obţinerii informaţiei de calitate în comunicare
  • utiliza tehnici de păstrare a controlului discuţiei profesionale în relaţia cu clientul
  • exersa cei 6 parametri ai para-limbajului şi înţelege influenţa lor în comunicarea cu clientul
  • programa activităţi telefonic urmând bune practici profesionale de comunicare la telefon
  • efectua corect comunicarea în acţiunile de recepţie şi predare a auto în parcare
  • cunoaşte şi utiliza tehnici non-verbale de comunicare şi situaţiile în care pot fi folosite
  • construi formule de întâmpinare şi la plecare client
  • identifica indicatori ai minciunii altui comunicator
  • cunoaşte indicatori ai dominanţei şi supunerii în comunicarea interpersonală
  • să diferențieze impactul serviciilor basic de cele așteptate, dorite și neașteptate
  • să evalueze care categorie de servicii fidelizează și de ce
  • să aplice procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit
  • să aplice tehnici de management al așteptărilor clienților, etice și utile
  • să aplice metode și bune practici de comunicare interpersonală: PEP, AAR, Next Step, s.a.

Pentru echipe de peste opt cursanti solicitati oferta de curs intern.

Trainer

Training partner MENTOR Training,  licentiat LIFO® si Human Synergistics®

Radu Nechita. Training Partner Mentor Training – licențiat LIFO® şi Human Synergistics®, diplomat, Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere persuasivă, sisteme de vânzare consultativă, sisteme manageriale și cultură organizațională:

  •  peste 500 de cursuri sustinute în carieră, din 2001, cu peste 7000 de participanți( CV trainer)
  •  programe de antrenare cu peste 500 de manageri și consultanți în ultimii 14 ani
  • peste 60 de cursuri deschise pe teme de management, comunicare și vânzare, din 2006
  •  peste 30 de cursuri și antrenări în industria automotive din România (clienti domeniul auto)

Activitati si Metode

icebreaker

studiu de caz

joc de rol in triade

Mai multe detalii gasiti in:

Buget

250 eur + tva/participant, echivalent ron.

Pentru înscrieri până la 28 nov 2017 discount early bird: 10%

Pentru doi sau mai mulți cursanți per companie este discount de 10% de grup.

Discounturile sunt cumulative.

* sunt incluse:

suport de curs

pauza de cafea (cafea, ceai, apa plata, apa minerala)

pauza de pranz (pranz in regim catering)

certificat de participare

Pentru a participa la cursul

Comunicare in receptia service auto si Managementul relatiei cu clientul

  completati urmatorul:

Pentru alte cursuri deschise consultati pagina:

Pentru noutati despre cursurile viitoare abonati-va la: