Comunicare in receptia service, Managementul relatiei cu clientul

Data

10-11.05. 2018

 

Aflati data urmatorului curs!

Durata

10:00 – 17:30

Locul desfasurarii

Bucuresti

cladirea Uzin Export, sala Agat

Bd. Iancu de Hunedoara nr. 8

( localizare)

“Dacă laşi un sistem să evolueze de unul singur el va merge spre auto-suficienţă, spre confortul organizaţiei şi al angajaţilor şi nu va fi orientat spre client.Altfel, relaţia de bună calitate cu clienţii va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta va fi practic invizibil”.
Radu Nechita, training partner MENTOR Training

"Comunicare în recepția service si Managementul Relației cu Clientii" este singurul curs de acest fel (open) din România, un curs alternativ aplicat potrivit pentru consultanți cu un ascendent în comunicarea profesională.

Participanții exersează, pe pașii Procesului de Service și pe comunicarea interpersonală profesională,  tehnici consultative și bune practici adaptate și validate la dealership-uri din România.

În esență vor fi două transformări de viziune dorite, din recepționeri în consilieri de comunicare și din oameni cu fața spre service în profesionisti cu fața către client, cu încredere și mândrie în profesia lor.

SCOPUL CURSULUI

dezvoltarea de cunoştinţe, atitudine şi abilităţi de comunicare pentru reprezentanţii recepţiei service în relaţia cu clienţii, pentru obținerea satisfacției și fidelizare.

CUI SE ADRESEAZA

  • consilierilor din recepții service premium
  •  piesarilor, șefilor de service, șefilor de ateliere,
  • agenților de asigurări
  • consilierilor Call center-programări
  • consilierilor Customer Service, PR

OBIECTIVELE CURSULUI:

La finalul celor doua zile de curs participantii vor putea:

  • enumera elementele psihometrice pentru cele 4 tipologii de clienți
  •  aborda o întâlnire profesională după modelul „uman – business – uman”.
  •  identifica şi utiliza mesaje ale limbajului trupului în relaţionarea cu clientul
  • construi întrebări deschise şi închise, necesare obţinerii informaţiei de calitate în comunicare
  • utiliza tehnici de păstrare a controlului discuţiei profesionale în relaţia cu clientul
  • exersa cei 6 parametri ai para-limbajului şi înţelege influenţa lor în comunicarea cu clientul
  • programa activităţi telefonic urmând bune practici profesionale de comunicare la telefon
  • efectua corect comunicarea în acţiunile de recepţie şi predare a auto în parcare
  • cunoaşte şi utiliza tehnici non-verbale de comunicare şi situaţiile în care pot fi folosite
  • construi formule de întâmpinare şi la plecare client
  • identifica indicatori ai minciunii altui comunicator
  • cunoaşte indicatori ai dominanţei şi supunerii în comunicarea interpersonală
  • să diferențieze impactul serviciilor basic de cele așteptate, dorite și neașteptate
  • să evalueze care categorie de servicii fidelizează și de ce
  • să aplice procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit
  • să aplice tehnici de management al așteptărilor clienților, etice și utile
  • să aplice metode și bune practici de comunicare interpersonală: PEP, AAR, Next Step, s.a.

Detalii si in:

Buget

250 eur + tva/participant, echivalent ron.

 Discount  10% pentru inscrieri pana pe 20.04.

Pentru doi sau mai mulți cursanți per companie

 discount  10% de grup.

Discounturile sunt cumulative.

* sunt incluse: suport de curs, pauza de cafea (cafea, ceai, apa plata, apa minerala), pauza de pranz (pranz in regim catering), certificat de participare.

Trainerul cursului

Radu Nechita – training Partner Mentor Training – licentiat LIFO® si Human Synergistics®, diplomat, are experienta certificata in managementul echipelor, tehnici de comunicare si negociere persuasiva, sisteme de vanzare consultativa, sisteme manageriale si cultura organizationala:

  •  peste 500 de cursuri sustinute in cariera, din 2001, cu peste 7000 de participanti( CV trainer)
  •  programe de antrenare cu peste 500 de manageri si consultanti in ultimii 14 ani
  • peste 60 de cursuri deschise pe teme de management, comunicare si vanzare, din 2006
  •  peste 30 de cursuri si antrenari in industria automotive din Romania  (clienti si testimoniale)

Autor al cartii: Vanzarea consultativa – 125 de tehnici”:

Ce spun cei care au participat la acest curs:

Mircea Placinta, director general – Cybernet Autocenter

„Avem o echipa puternica si am descoperit, cu cei de la Mentor Training, cum ne putem pastra aceasta atitudine, cum putem creste. Multumim pentru training-urile particularizate si pentru pasiunea prezentarii. Suntem satisfacuti ca putem primi informatii despre cum ne putem dezvolta si in special ca putem avea un feedback profesionist din exterior.”

Cristian Adomniti, director service – Auto Moto Invest

„Programul este la subiect, organizat, cuprinzator, echilibrat, pragmatic si concentrat, atinge punctele cheie din business-ului auto. Pune clientul pe primul plan si face in asa fel incat sa constientizeze pe toata lumea ca singura sursa de profit pe termen lung este clientul si numai clientul.”

Pentru a participa la cursul

Comunicare in receptia service auto si Managementul relatiei cu clientul

  completati urmatorul:

Pentru alte cursuri deschise consultati pagina:

Pentru noutati despre cursurile viitoare abonati-va la:

Pentru echipe de peste opt cursanti solicitati oferta de curs intern.