Conflict management
-cursul face parte din seria integrată de Cursuri & Coaching Management –
„Obiectivul unui manager profesionist nu este să-i placă oamenii cu care lucrează. Nici de a-i schimba.
Obiectivul său este de a le valorifica talentele, calităţile!” – Alfred P Sloane, ex-CEO General Motors
Ce veți obține în urma acestui curs:
manageri determinați și eficienți în planificarea și organizarea clară a activităților membrilor echipelor lor
manageri capabili să conducă și să coordoneze, să controleze și să evalueze rezultate
manageri-leaderi care vor putea iniția și finaliza proiecte de comunicare deschisă și își vor motiva oamenii pentru performanță
analiza așteptărilor ca evaluator al apariției unui conflict
etape de rezolvare a conflictului
fructificarea experienței avute
răspunsuri la întrebările:
Este conflictul necesar?
De unde apare conflictul?
Cum se manifestă?
și mai ales dezvoltarea de strategii în aplanarea și rezolvarea conflictelor prin:
fixarea de obiective comune
îmbunătățirea proceselor de comunicare
negocierea cooperantă
dezvoltarea inteligenței emoționale
Nu există organizație fără conflicte dar cu toate acestea puțini știu ce este cu adevărat conflictul.
Prin ce se remarcă acest curs:
transformă percepția asupra noțiunilor de stres și conflict
ateliere absolut energetice, o experiență practică ce va marca participanții în comportamentul lor cotidian, la locul de munca, cu colegii și cu clienții, dar și în familie și societate, cu efecte în relații între membrii echipei, între parteneri
schimbă atitudini și va motiva oamenii să folosească principii și metode verificate precum Metoda bazata pe principii – Harvard, dezvoltarea abilităților de comunicare, înțelegerea calităților celorlalți, Pălăriile Gânditoare, ș.a.
modelul de evaluare comportamentală și dezvoltare prin managementul calităților, Life Orientations – LIFO®. ( găsește mai jos prezentarea metodei cu trainerul Radu Nechita)
Scopul cursului: dezvoltare de cunoştinţe, abilităţi şi atitudine proactiva pentru rezolvarea cauzelor conflictelor între membrii unei organizaţii.
Obiectivele cursului: La finalul cursului participanţii vor putea:
- enumera cele patru orientari comportamentale și calitățile fiecărei orientări LIFO®
- cunoaște propriile orientări, dominantă și secundară, în condiții favorabile sau de stres și conflict
- constientiza propriile comportamente și pe ale altora în generarea de stres și conflict
- îmbunătăți raționamentele despre motivații în tratarea conflictului și stresului
- adapta comunicarea interpersonala profesională la stilul personal al celuilalt
- cunoaște diferențele între stresul pozitiv și cel negativ
- aplica 10 metode de diminuare a stresului negativ
- aplica metoda Pălăriilor Gânditoare pentru stimularea cretivității și comunicarea eficace
- aplica metoda Harvard bazata pe principii pentru transformarea unei negocieri din competitivă în cooperantă: Focus pe probleme și nu pe oameni, Focus pe Interese și nu pe Pozitii, Generează Opțiuni, Criterii obiective
- aplica 10 bune practici de stimulare a creativității
- aplica 20 de bune practici de comunicare eficace în intâlniri, ședinte, ș.a.
- aplica After Action Review – modalitate de feedback profesional obiectiv
Participanți: manageri, team leaderi, coordonatori echipe, supervizori, project manageri etc.
„Conflictul per idei este bun, conflictul per persoane nu este bun”
Pentru a beneficia de o ofertă cât mai aproape de nevoile echipei cere:
Pentru echipe mai mici de 8 persoane organizăm cursuri deschise:
Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:
Te-ar mai putea interesa și:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!