Cresterea Retentiei de personal cu LIFO®

Curs Eveniment!

Cresterea Retentiei de personal cu LIFO®

Training intensiv şi interactiv dedicat antreprenorilor, managerilor si specialiştilor HR

Iasi – 27 iunie 2017

Astazi va confruntati cu macar una dintre Situatii:

  •  fluctuatie mare de personal

  • echipe deseori in stadiul de Furtuna

  • sincope in comunicare soldate cu neasumari de initiative, comportari pasive si defensive

  • situatii stresante si conflicte deschise sau ascunse

  • nepotrivirea job-ului cu abilitatile si aptitudinile

  • planificari defectuoase ale carierei angajatilor

Astazi aveti o serie de Obiective de atins:

 

  • cresterea retentiei de personal valoros

  • coborarea puterii decizionale prin delegare

  • cresterea initiativelor angajatilor si a asumarii de responsabilitati

  • comportamente conforme cu Valorile organizatiei

  • rezolvarea crizelor din stadii incipiente

Daca ati identificat cel putin o Situatie sau un Obiectiv de business relavant(e) pentru dvs

va invitam la cursul eveniment din 27 iunie 2017

Mesajul trainerului

Stimati antreprenori si manageri,

capitalul social cel mai important al unei companii este astazi in creierele angajatilor si ne dorim oameni motivati, cu initiative si inovativi. Tot noi stim ca, atunci cand oamenii pleaca ei isi parasesc intai managerul si apoi organizatia.

Va propun un nou nivel de intelegere si de identificare a calitatilor personale ale angajatilor si accesarea acestora in obtinerea de rezultate. Astfel oamenii vor fi mai motivati si dispusi sa performeze.

Cursul beneficiaza de utilizarea metodei Life Orientations®: reputat model explicativ comportamental. Dezvoltat originar la UCLA de catre Allan Katcher si Stuart Atkins modelul are peste 10 milioane de utilizari, in peste 30 de tari la peste 20.000 companii.

Un material in plus despre „Creşterea retentiei de personal prin dezvoltarea calitatilor angajatilor” cititi si in Ziarul de Iasi.

Va multumesc si va astept la curs,

Radu Nechita – training partner MENTOR Training

CE ESTE LIFO®?

Life Orientations®, un model consacrat de dezvoltare a calitatilor personale.

Oamenii au doar Calitati. Unele Calitati exagerate pot deveni contraproductive: Defecte!

Nepotrivirea job-ului cu Calitatile inseamna adaptare sau demotivare.

 

AGENDA CURSULUI

modul 2

Ironia Calitati – Defecte

activitate experientiala

modul 3

Stilul Personal

chestionar licenta LIFO®

modul 4

Conditii Favorabile si Nefavorabile

LIFO® explicat

modul 5

Identificarea Calitatilor

dezvoltare abilitati – atelier pe echipe

modul6

Managementul Calitatilor

atelier cu joc de rol

Ce veti obtine in urma participarii la acest curs:

La finalul cursului veti putea sa:

  • va identificati propriul Stil Personal, calitatile si orientarea comportamentala de comunicare

  • exersati practic abilitati de identificare a Stilului Personal al altei persoane – angajatii

  • identificati calitatile personale proprii si ale altora si utilizarea lor in rezolvarea de task-uri

  • comunicati adaptat, in functie de Stilul Personal al fiecarui angajat

  •  efectuati Managementul Calitatilor proprii si ale angajatilor

  • gestionati defectele personale, proprii si ale angajatilor

Detalii de organizare si de buget

Data:27 iunie 2017 | Orar:  09:30 – 17:00 | Locatia: Centrul Ideo, Soseaua Pacurari nr. 138, Iasi

Buget: 680 RON +tva  (include chestionar si manual sub licenta, pauze de cafea, prânz) OFERTA GRUP: -15%

Pentru inscrieri completati urmatorul:

Pentru mai multe detalii despre acest curs si despre LIFO®

Radu Nechita – licensed as a LIFO® trainer

0740-101764, contact@mentortraining.ro

Radu are experienta certificata în managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta în companii multinationale: din 2001 pentru ING Romania si 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Peste 500 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 5500 de participanti.
Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Am avut ocazia sa colaboram in programul de instruire: „Coaching Managerial” pentru echipa de management a companiei noastre, FOERCH S.R.L., cu trainerul Radu Nechita, pe care-l recomand calduros pentru astfel de programe.  – Liviu Sonea – Manager General – FOERCH S.R.L.

 MENTOR Training a furnizat in perioada iulie — septembrie 2015 pentru angajatii ISPAL cursurile: “Tehnici si Abilitati de Vanzare”, “Tehnici de comunicare si negociere”, “Managementul echipei si delegare” si de asemenea a implementat in cadrul organizatiei sesiunea saptamanala: “Pilula de Training”. Cursurile au fost sustinute de trainerul Radu Nechita pe care dorim sa-l recomandam pentru inaltul nivel de pregatire si profesionalism.  – Cristina Elena Butnariu -Manager Resurse Umane – ISPAL S.R.L.  Alte feedback-uri aici!