curs open

Comunicare profesională și Servicii superioare pentru clienți

ediția a XIV – a

Data:
13 nov 2024
Durata:
9:30 – 16:30

„Dacă lași un sistem să evolueze de unul singur, el se va duce spre auto-suficiență, spre confortul angajaților şi nu va fi orientat către client.  Altfel, relația de bună calitate cu clienții va avea un sistem atât de simplu şi fără efort încât acesta va fi practic invizibil.”

Comunicare profesională și Servicii superioare pentru clienți

curs premium, intensiv și interactiv

Exersează tehnici de management al așteptărilor clienților, principii de lucru pentru fidelizare și procedura de recuperare a încrederii clientului nemulțumit, toate având ca finalitate revenirea clientului în afacere.

Participă la acest curs ca să știi cum să:

1.            identifici real și imediat așteptările crescătoare ale clienților – metode

2.            construiești un set de idei de acțiune, pentru a acționa proactiv și nu doar reactiv – sistem

3.            apreciezi care servicii fidelizează și care nu și de ce, pentru focus pe primele și relații de termen lung

4.            aplici tehnici și bune practici de management al așteptărilor, pentru a livra servicii superioare

5.            aplici procedura de recuperare a încrederii, atunci când se situează accidental sub așteptări

6.            calculezi cât te costă un client pierdut, pentru responsabilitatea inițiativei

Cursul se adresează atât managerilor, coordonatorilor cât și consilierilor cu experiență practică mare, seniori, din deparatementele de vânzări, comunicare, PR, customer care.

Cursul te ajută să faci trecerea de la serviciile cu dorința de a fi calitativ, la serviciile excelente, ca sistem, prin instrumente, metode și abordări consacrate.

„Oricâte definiții am căuta pentru calitate, ele vor ceda în fața unui adevăr simplu: Clientul definește Calitatea!”

 

Trainerul cursului:

Radu Nechita trainer Mentor Training curs comunicare , vanzarea consultativa

Training partner MENTOR Training,

 licențiat LIFO® și Human Synergistics®

Radu are experiență certificată în managementul echipelor, tehnici de comunicare și negociere, sisteme manageriale, sisteme de vânzare consultativă

și este autorul a trei  volume foarte utile pentru zona de business & coaching:

Buget

380 lei + TVA ( 19%) /persoană

Rezervă-ți locul la curs!

    Cursul deschis / Pachetele de cursuri de leadership / negociere/ comunicare / vânzare consultativă la care doriți să participați:


    Sunt de acord cu stocarea datelor mele conform cu POLITICA DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL.(obligatoriu de bifat căsuța următoare)


    La edițiile anterioare ale cursului  participanții au fost din companii din domeniile:

    • servicii bancare, financiare și de asigurari
    • auto – vânzări și service
    • industria farmaceutică și servicii medicale
    • vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
    • servicii în turism și alimentație publica
    • telecomunicații
    • soluții IT&C
    • soluții termice, energetice
    • imobiliare, amenajări exterioare și interioare
    • servicii logistice
    • producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
    • tipografii, materiale publicitare

    Mulțumim clienților pentru încrederea acordată.

    Ce spun cei care au participat la acest curs:

    Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”

    Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”

    Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”

    Comunicare profesională și servicii superioare pentru clienți – curs premium de comunicare,

    interactiv, modern, pragmatic.

    Informează-te și despre următoarele noastre cursuri de leadership și vânzări consultative.

    Cere organizarea cursului și în București, Ploiești, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara, Constanța, ș.a.

    Pentru alte cursuri deschise consultă pagina:

    Află datele următoarelor cursuri. Abonează-te la:

    Pentru o echipă de peste opt persoane cere:

    Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!