Află rapid ce vor clienții
Data: sem I / 2025 va fi anunțată prin newsletter
– ediția a XXIII a –
Durata
9:30 – 16:30
Modalitate desfășurare
curs în sală / live pe Zoom
Scopul cursului:
dezvoltarea de cunoștințe și abilități practice prin aplicarea de tehnici eficace în identificarea nevoilor clienților.
Obiectivele cursului:
La final de curs participanții vor aplica:
- Tehnica întrebărilor închise și deschise
- Tehnica Keep Control
- Tehnica Afirmație-Întrebare
- Tehnica pentru identificarea BUP – beneficiu unic perceput
- Tehnica ”Este Capcana prețului”
- Strategia SPIN
- Semaforul Clientului
Cui i se adresează:
-
consilierilor, agenților de vânzări
-
managerilor și team lader-ilor de vânzări
-
consilierilor PR, call center și customer care
Trainerii cursului
Radu Nechita
Training partner MENTOR Training, licențiat LIFO® și Human Synergistics®, Radu Nechita are experiență certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare și negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultura organizațională obținută în companii multinaționale: din 2001 pentru ING Romania și 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training.
Radu Nechita a lansat trei volume foarte utile pentru zona de business & coaching:
Teodor Simion
Senior trainer din 2004, licențiat LIFO© din 2007, consultantul NN Nr. 1 din România în 2000, Teodor are o vastă experiență practică de 20 de ani ca manager, trainer și coach obținută în companie de nivel mondial.
Specializat în vânzarea consultativă, manager leader energetic, cu un tonus de vânzător nativ, cu un background de mulți ani ca regional manager, Teodor îmbină școala modernă de management proactiv adaptată la specificul autohton cu implementarea asiduă în practică.
Pentru înscrieri la cursul „Află rapid ce vor clienții” completați următorul:
La edițiile anterioare ale cursului participanții au fost din companii ( vizitează pagina clienți) din domeniile:
- servicii bancare, financiare și de asigurari
- auto – vânzări și service
- industria farmaceutica și servicii medicale
- vânzări, distribuție piese, echipamente, scule și utilaje profesionale
- servicii logistice
- telecomunicații
- soluții IT&C
- soluții termice, energetice
- imobiliare, amenajări exterioare și interioare
- servicii în turism și alimentație publică
- producție mobilă, producție industrială, producție produse alimentare, producție confecții textile
- tipografii, materiale publicitare
Ce spun cei care au participat la acest curs:
„Un curs interesant cu noutăți, sunt sigur că o să mă ajute în viitor. Mulțumesc !!!”
„Un curs plăcut, foarte dinamic și util mai ales în vânzarea de servicii.”
„Subiectele dezbătute au fost complet noi și relevante pentru activitatea mea profesională viitoare.”
Ei au apreciat că cele mai interesante subiecte din curs sunt:
-
tehnica pentru identificarea BUP – beneficiu unic perceput
-
strategia SPIN
-
semaforul clientului
Pentru alte cursuri deschise consultați pagina:
Pentru noutăți despre cursurile viitoare abonați-vă la:
Pentru echipe de peste opt cursanți solicitați:
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!