Termeni

MENTOR TRAINING = S.C. MENTOR TRAINING S.R.L., cu sediul în loc. Valea Lupului, str. Mircea Eliade 29, jud. Iasi, nr ordine la reg. Com: J22/ 1080/ 18.06.2015, CUI: RO 5232869/1994, cont IBAN: RO13INGB0000999900932556 deschis la ING Bank, email contact@mentortraining.ro,

SITE =  Domeniul @mentortraining.ro.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin intermediul SITE-ului;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre MENTOR TRAINING prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator autorizat al MENTOR TRAINING UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile, promotiile, concursurile si/sau tarifele practicate de MENTOR TRAINING intr-o anumita perioada.

SERVICIU = Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ului, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa vizualizeze si sa achizitioneze produse folosind mijloace de comunicare la distanta.

CLIENT = Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, fax etc) sau in baza unui acord separat de utilizare intre MENTOR TRAINING si aceasta.

COMANDA = Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre MENTOR TRAINING, in calitate de vanzator si Client, in calitate de cumparator, prin intermediul caruia Clientul transmite catre MENTOR TRAINING, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona bunuri specifice pe SITE.

DOCUMENT = Prezentul contract la distanta ce reglementeaza raporturile intre profesionistul MENTOR TRAINING si Clientul, in calitate de consumator, denumit Termeni si Conditii. Pentru evitarea oricarui dubiu, prezentul document nu se aplica raporturilor intre profesionisti (B2B), in aceasta ipoteza fiind aplicabile dispozitiile Codului Civil in materie de raporturi intre profesionisti.

CONTRACT la distanta = Conform definitiei cuprinse in OUG 34/4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul. Pentru claritate, contractul la distanta incheiat intre MENTOR TRAINING si Client, in calitatea sa de consumator, este prezentul Document.

DATE CU CARACTER PERSONAL = Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.

NEWSLETTER = Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor ori concursurilor desfasurate de catre MENTOR TRAINING intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea MENTOR TRAINING cu referire la informatiile continute de acesta.

Plata produselor / serviciilor comandate de pe www.mentortraining.ro se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  • online cu cardul, in conditii de siguranta deplina, in momentul formularii comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Procesatorul de plati in acest caz este ………………….
  • plata prin OP/depunere in cont.
  • ramburs la primirea comenzii

MENTOR TRAINING nu solicita si nici nu stocheaza date referitoare la cardul sau contului bancar al clientului.

Costul transportului apare in cos anterior finalizarii comenzii, clientul vizualizand costul total al comenzii sale inainte de plasarea acesteia.

Factura fiscala aferenta unei comenzi poate fi descarcata din contul de utilizator. In cazul in care clientul nu detine un cont de utilizator, aceasta va fi expediata prin e-mail.

Livrarea produselor si serviciilor achizitionate de pe site-ul www.mentortraining.ro se realizeaza in urmatoarele modalitati:

  • livrare prin curierul rapid SAMEDAY
  • livrare electronica pentru cursurile online

In cazul livrarii prin curier rapid:

MENTOR TRAINING colaboreaza cu urmatoarele companii de curierat: SAMEDAY, si isi poate extinde colaborarea in ceea ce priveste furnizorii de curierat, nefiind necesara actualizarea prezentului Document intr-o atare ipoteza.

Clientul intelege si accepta faptul ca suma aferenta transportului poate fi majorata in ipoteza in care greutatea coletului depaseste 2 kg. De asemenea, daca zona in care se solicita livrarea este considerata de catre furnizorul de servicii de curierat zona de livrare indepartata, suma aferenta transportului standard va putea fi majorata.

Comenzile plasate in intervalul luni-joi pana la ora 13:00, vor fi livrate in ziua urmatoare. Comenzile plasate vineri, vor fi livrate luni. Comenzile plasate sambata si duminica se vor livra marti.

Taxa de livrare este de 22 RON. Coletele se pot urmari aici: https://sameday.ro/

Oferim livrare gratuita prin curierat rapid Sameday, la toate comenzile de minim 74 RON.( fara taxa de transport).

In cazul livrarii electronice a cursurilor online:

MENTOR TRAINING va transmite link de logare pentru participare la curs cel tarziu cu o zi inainte de data organizarii cursului. Materialele necesare cursului online vor fi transmise pe email atat inainte de curs cat si in timpul cursului, iar cele care se lucreaza la curs , vor fi transmise după curs.

Avand in vedere natura produselor distribuite de catre MENTOR TRAINING, garantia se refera in fapt la starea initiala a produselor. Astfel la preluarea unei comenzi in eventualitatea unor erori de tipar (coperte sau continut legate invers, pagini lipsa sau in plus etc) clientul trebuie sa verifice si sa semnaleze catre MENTOR TRAINING neconcordantele observate. In urma constatarii, MENTOR TRAINING va inlocui produsul cu defect cu unul conform sau in lipsa de stoc va returna clientului sumele achitate fara alte taxe si fara costuri suplimentare pentru client. De asemenea, produsele care ajung in stare neconforma din cauza transportului sau din alte cauze la client vor fi inlocuite in aceleasi conditii. Clientul va invoca neconformitatile in termen de cel mult 14 de zile de la data livrarii comenzii.

In conformitate cu cerintele legale aplicabile, MENTOR TRAINING va restitui costurile aferente livrarii si restituirii produselor suportate de Client in ipoteza in care se confirma neconformitatea produsului. Clientul intelege si accepta faptul ca returnarea sumelor aferente livrarii si returnarii produsului neconform nu se confunda cu returnarea acelorasi sume in cazul in care Clientul isi exercita dreptul de retragere din contract.

In ceea ce priveste cursurile organizate online MENTOR TRAINING va emite cel tarziu in ziua cursului un contract pentru Client in care vor fi evidentiate toate detaliile privind scopul si obiectivele cursului, bugetul, data desfasurarii, adresa pe care vor fi trimise link-ul de participare si materiale de curs.

MENTOR TRAINING va respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ceea ce confera Clientului, in calitatea de consumator dreptul ca in termen de 14 zile lucratoare de la primirea tuturor produselor cumparate sa returneze produsele cumparate.

Cererea de retur se va face de catre client telefonic sau prin e-mail, acesta urmand sa completeze un formular de retur. Dupa completare, formularul va fi transmis la adresa contact@mentortraining.ro.

Termenul de raspuns la cererile de retur este de 14 de zile de la denuntarea unilaterala formulata in scris.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, urmand sa primeasca in termen de 14 zile de la momentul primirii produselor returnate contravaloarea comenzii.

In cazul in care returnarea produselor este cauzata de existenta unor probleme legate de produs, precum deteriorari sau neconcordanta cu comanda plasata, costurile de retur vor fi suportate exclusiv de MENTOR TRAINING, in conditiile stipulate in prezentul Document.

MENTOR TRAINING are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune-interese/sa retina anumite sume din valoarea totala motivat de diminuarea de valoare a produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, MENTOR TRAINING isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale Clientului care a actionat cu rea-credinta exercitandu-si dreptul de retragere din contract.

Adresa de returnare a produselor este: Str. Mircea Eliade Nr. 29, Valea Lupului, jud. Iasi, Cod 707410.

Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasa), nu se vor expedia niciodata de catre client catre MENTOR TRAINING cu plata ramburs.

Costul participarii la cursul online nu se poate returna. Daca din motive obiective participarea nu a avut loc, motive specificate intr-o justificare transmisa pe email la contact@mentortraining.ro, sau telefonic la 0740 101764 /0740 141660, sau prin sms sau mesaj pe WhatApp, atunci MENTOR TRAINING va restitui costul cursului online.

Prin contactarea MENTOR TRAINING, Clientul intelege ca va fi contactat prin orice mijloc disponibil si prin raportare la informatiile de contact furnizate, incluzand si mijloacele electronice, de catre un reprezentant MENTOR TRAINING (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens).

In ceea ce priveste contractele la distanta in derulare, MENTOR TRAINING poate contacta Clientul utilizand toate datele de contact oferite voluntar de catre Client, temeiul legal al prelucrarii datelor fiind, in aceasta ipoteza, executarea contractului.

In ceea ce priveste newsletterele, MENTOR TRAINING poate transmite mesaje de interes privind activitatea, promotiile, concursurile, evenimentele organizate etc doar cu acordul expres al Clientului, temeiul legal al prelucrarii datelor fiind, in aceasta ipoteza, consimtamantul. De asemenea, in ceea ce priveste Clientii care detin un cont activ, MENTOR TRAINING poate transmite mesaje relevante privind activitatea generala, promotiile, concursurile, evenimentele organizate etc, in baza relatiei relevante existente intre Client si MENTOR TRAINING, temeiul legal al prelucrarii datelor fiind, in aceasta ipoteza, interesul legitim al operatorului.

Fiecare newsletter trimis de catre MENTOR TRAINING contine un link de dezabonare, Clientul avand posibilitatea de a opta in orice moment pentru aceasta optiune, exceptie de la aceasta regula putand face cazurile in care newsletterul este transmis detinatorilor de cont, in baza relatiei relevante existente intre MENTOR TRAINING si Client.

E-mail-urile trimise de catre MENTOR TRAINING fara a oferi optiunea de dezabonare sunt cele exclusive referitoare la fluxul comenzilor (confirmare, livrare si orice alte aspecte privitoare la comanda plasata de catre Client).

Datele personale colectate in acest sens nu vor fi utilizate in alte scopuri, iar pentru mai multe detalii puteti consulta Politica de Confidentialitate.