Educatie Antreprenoriala
“Ziua în care ai devenit antreprenor diferă de ziua în care ai ales antreprenoriatul.”
Radu Nechita, fondator Mentor Training
aduce cunoștințe, abilități și atitudine pentru
start-upper-i, antrepenori, intraprenori și parteneri pentru externalizări.
parcurge arhitectura afacerii,
de la viziune, misiune, valori
până la sisteme de management, politici și bune practici.
Veți exersa modele și principii:
Cel mai mare risc este să nu riști nimic
Antreprenoriat înseamnă viziune, apoi acțiune
Cum va arăta afacerea mea peste ani?
Lucrează LA afacerea ta și nu doar ÎN afacerea ta
Planificare: începe cu unde vrei să ajungi
Scop:
dezvoltarea atitudinii antreprenoriale, a cunoștințelor și abilităților.
Obiective:
La finalul sesiunilor antreprenorii vor putea:
– aplica modele de leadership și management proactiv în afacerea proprie
– arhitectura afacerea cu modele de dezvoltare verificate
– efectua analiza cost – oportunitate
– dezvolta abilități de planificare și organizare necesare
– scrie un Plan de afaceri, cu plan de marketing, investiții, producție și vânzări
– construi un BVC: buget de venituri și cheltuieli
– construi obiective SMART și Planuri de Acțiune
– exersa elemente de educație financiară în atingerea obiectivelor antreprenoriale
– anticipa și pregăti nivelul următor al afacerii
Participanți:
start-upper-i
antreprenori
intraprenori
manageri
trainer & coach: Radu Nechita
Antreprenor din 1995, broker pe piața de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în 1998 în diplomație și relații internaționale, Radu și-a dedicat cariera vânzărilor consultative, atât ca manager și trainer în companii multinaționale cât și în afacerea proprie.
Invariabil, fie că este vorba de burse, de fonduri de asigurări, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vânzări de soluții, vânzări de relație, repetitive, câștig – câștig, de termen lung, vânzări de soluții cu produse și servicii de valoare ridicată, soluții consultative.
Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, susținând până în prezent peste șase sute de cursuri, pentru peste trei sute de clienți, companii naționale și multinaționale din România și din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanți în programele de management proactiv, vânzări, dezvoltarea echipelor, educație financiară ș.a.
Experiența sa este relevantă și pentru că este conectat în economia reală,unde simte și resimte fiecare schimbare din piață, cu transformări,tendințe, unde observă inovări, renunțări la modele de vânzări, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.
Autor al cărților:
„Către leadership prin management”
„Vânzarea consultativă – 125 de tehnici”, unele tehnici disponibile și pe canalul youtube Radu Nechita.
cartea: Către leadership prin management
Cartea se adresează managerilor și antreprenorilor care caută soluții pentru a-și duce echipa și afacerea la nivelul următor, mai ales în condiții de piață mai puțin predictibile. Strategia de supraviețuire nu există, există doar strategia de dezvoltare.
Cartea prezinta modele, funții, sisteme și instrumente de management proactiv și de leadership, cu interpretări adaptate la actualitate – și cu mai multe inovații – și se adresează și coordonatorilor de echipe care doresc să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile de leadership și management sau își propun să-și valideze bunele practici utilizate.
Când nu ai sisteme – fii lider; când ai sisteme – fii manager.
Când nu ai sisteme – creează-le, când ai sisteme – eficientizează-le. Liderii creează, managerii păstrează.
Liderii au ca țel eficacitatea, managerii au ca țel eficiența. Asocierea lider – manager nu este antagonica ci este singura soluție astăzi, într-o lume competitivă și globalizată.
Veți regăsi funcțiile fundamentale ale managementului proactiv: planificarea activității oamenilor, organizarea activităților echipei, managementul resurselor umane, conducerea și coordonarea echipei, controlul și evaluarea rezultatelor, toate exersate cu exemple de bune practici și mai ales cu modalitati de scalare și construirea de sisteme.
cartea: Vânzarea consultativă - 125 de tehnici
Cartea se adreseaza managerilor care vor sa-si dezvolte oamenii prin sesiuni de instruire interna sau individuale, se adreseaza consultantilor aflati la inceput de cariera, pentru acumularea accelerata de cunostinte, se adreseaza si consultantilor cu experienta, care isi vor valida si actualiza tehnicile deja utilizate.
Tehnicile vin cu mai multe exemple dialogate, sunt usor de adaptat si de exersat in practica. Toate au explicat mecanismul de functionare si legile subliminale de persuasiune a caror expresie practica le reprezinta. Organizarea cartii este pe capitole care respecta pasii unui proces de vanzare bazat pe consultanta.
Cartea este utila pentru dezvoltarea sistemelor interne de instruire pentru forte de vanzari, echipe de contact telefonic, relatii cu clientii si poate fi folosita si de cei din marketing si promovare directa.
Cartea este utila in vanzarile de solutii de valoare ridicata si de relatie pe termen lung, castig – castig.
Cărțile se afla la vânzare în rețelele naționale de librării: Cărturești, Librarium, Alexandria. În Iași o găsiți și la librăriile Junimea și Casa Cărții.
Cărțile pot fi comandate și online pe carturesti.ro, cartepedia.ro, libris.ro, emag.ro sau la contact@mentortraining.ro.
Acest curs este destinat și companiilor care doresc
să externalizeze activități suport către angajați/ colaboratori și mici antreprenori
să sporească Viziunea și să instruiasca personal cheie din departamente de dezvoltare a afacerilor organizației
să reinventeze job description-uri, cu delegarea și asumarea responsabilităților până la cel mai mic nivel posibil în organizații
Alte cursuri pentru leaderi si forța de vânzări sunt:
Cursurile open
Tehnici de vânzare și negociere – Tehnici avansate de negociere pentru vânzări și achiziții
Managementul echipei și delegarea
Leadership aplicat
Adaptarea comunicării și vânzării
Managementul Conflictului – Conflictul aduce progres
Managementul echipei și delegarea – Motivează-ți echipa acum!
Planificarea și Organizarea activităților individuale și de echipa
Creșterea retenției de personal cu metoda LIFO
Managementul timpului – Cum câștigi timp
Tehnici de comunicare și fidelizare accelerată– Servicii Superioare pentru Clienți
Controlul si Evaluarea Activitatilor – solicitati detalii aici.
Află rapid ce vor clienții – Tehnici de identificare a nevoilor clienților
Tehnici de vânzare prin beneficii client – Ce vrea clientul să-i spui
Clienții te ajută prin obiecții – Tehnici de rezolvare a obiecțiilor
Pentru detalii abonează-te la newsletter.
Pentru a primi la timp informații despre cursuri, abonați-vă la: