• 0740 101764
Mentor Training
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop

Importanţa trainingului în organizaţii .

  • Posted by:
  • Category: Pilula de Management
Niciun comentariu

(partea întâi)

De ce training? Cât training? Când? Cum?

Cu cine? Intern sau extern organizaţiei?

Care este ROI?

Nu mai bine îi angajăm gata instruiţi, eventual de la concurenţă? De ce unii au totuși rezultate iar alţii nu simt asta?

Indiferent de mărimea organizaţiei, toţi managerii, antreprenorii și angajaţii recunosc importanţa trainingului ca și componentă majoră în capacitatea acesteia de a se adapta, reorganiza sau chiar reinventa în relaţia cu piaţa, cu concurenţa și cu noile tehnologii.

Probleme există atunci când trainingul este utilizat accidental, doar reactiv – după un eșec, aleatoriu sau ca eveniment.

O instruire unică nu aduce rezultatele așteptate sau acestea sunt nesustenabile în timp, nu se rezolvă turnover-ul de personal dar se poate trage adesea concluzia că s-au irosit resurse, timp. Parţial adevărat.

De ce unii au totuși rezultate iar alţii nu simt asta?

De ce training?

Care este ROI?

Nu mai bine îi angajăm gata instruiţi, eventual de la concurenţă?

Cât training? Când? Cum? Cu cine? Intern sau extern organizaţiei și cât anume?

Cine scrie strategia?

O mulţime de întrebări pe care le avem cu toţii.

Vă propun să răspundem la multe dintre ele însoţind trainingul prin etapele pe care acesta le are în viaţa organizaţiei, cu scopul de a analiza și unde suntem fiecare dintre noi astăzi, care ne este viziunea pentru viitor și cum putem ajunge la nivelurile următoare.

Instruirea rămâne singura infrastructură care aduce rezultate pe termen lung în organizaţii (dar și în societate), scopul ultimativ al trainingului fiind retenţia de personal.

Instruirea

Este în sine un act de pregătire cognitivă, comportamentală și afectivă, adică de dezvoltare de cunoștinţe practice, de noi abilităţi și de atitudine corectă pentru generarea continuă de plus-valoare clienţilor, pentru obţinerea satisfacţiei și a fidelizării.

Scenariile clasice sunt când angajaţii întâmpină situaţii neprevăzute, crize, nu știu, nu pot sau nu își asumă să le rezolve și este nevoie de instruire. 

Acesta este trainingul reactiv, ca răspuns la o situaţie și este normal să existe, nu este ceva rău ci din contră.

Companiile lider de piaţa însă organizează și traininguri proactive, de cultură organizaţională, de educaţie financiară, de comunicare, leadership, risk management, ș.a. care vin să trateze ex-ante și nu ex-post situaţii azi potenţiale și nu deja reale.

Strategie greșită?

Timp pierdut?

Nu chiar, aceste companii investesc în oameni și își selectează astfel și noi lideri, își califică sistematic oamenii și își măresc și retenţia de personal, ei rămânând acolo unde simt că învaţă, cresc, se dezvoltă, au perspective.

Rezumând, o strategie de instruire viabilă prevede și training reactiv dar și proactiv. Doar susţinând cursuri despre cum să rezolvi problema, prezentându-le ca pe un eveniment în organizaţie și nu ca pe o normalitate, identificându-le ca pe un bonus creat și nu ca pe un serviciu așteptat, toate acestea nu mai sunt suficiente astăzi, în această economie.

În altă ordine de idei, 85% din instruirea angajaților revine ca sarcină managerului direct, restul fiind externalizat către un trainer dinspre furnizori sau din piață. Suntem plătiți ca să ne instruim oamenii.

Mentor Training susține, pentru companiile orientate spre client și calitate, cursuri de cultură organizaţională, de educaţie financiară, de comunicare, leadership, tehnica vânzării și oferă gratuit resurse pentru trainingul intern: Pilula de Training, Pilula de Management.  

Citește și Importanţa trainingului în organizaţii  (partea a doua)

comunicare leadership management

articole recente

  • Evaluarea unui program de instruire
  • Managementul resurselor umane – cu care competențe? În cât timp îl aduci la nivelul de performanță?
  • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)

alte articole pe teme de

clienti dificili (2) coaching (6) comunicare (14) conflict management (7) inductie (1) leadership (16) management (13) motivare (11) negociere (3) recrutare (2) resurse umane (1) rezolvarea obiecțiilor (5) sales management (2) sales skills (2) sales training (2) stress management (5) TEHNICI NEGOCIERE (2) tehnici vanzare (4) time management (3) vanzarea consultativa (5)

Cursuri online leadership

  • Leadership aplicat
  • Motivează-ți echipa acum!
  • Conflictul aduce progres
  • Planificarea & Organizarea Activitatilor individuale si de echipa
  • Servicii superioare pentru clienți, fidelizarea
  • Cum câștigi timp

Cursuri online comunicare, negociere

  • Află rapid ce vor clienții
  • Negociază ca să câștigați
  • Ce vrea clientul să-i spui
  • Clienții te ajută prin obiecții
  • Adaptează-te și vinde!
  • Aboneaza-te la newsletter
  • CERERE OFERTA curs intern
  • Înscrieri la curs deschis

vrei alte cursuri / resurse?

  • CURSURI OPEN ONLINE
  • LEADERSHIP APLICAT
  • MANAGEMENT: CURSURI & COACHING
  • COMUNICARE, NEGOCIERE, ABILITĂȚI VÂNZĂRI
  • TEAM BUILDING
  • Licențe: LIFO ® , Human Synergistics ®
  • Echipa
  • Clienti
  • Testimoniale
  • CĂRȚI
  • ENGLISH

  • sediul social: str. Mircea Eliade nr. 29, V. Lupului, Iasi, Romania
  • Iasi -0740101764; Bucuresti, Ploiesti - 0740141660; Brasov, Cluj - 0740101764
  • 0232 - 254080
  • contact@mentortraining.ro
Footer logo
© 2004-2023 MENTOR Training - "Performanţă prin educaţie pentru oameni şi organizaţie"
  • Bune practici pentru stimularea comunicarii deschise si a asumarii responsabilitatii in echipe si organizatii – partea I
Search