Joint call – activitatea dublata cea mai importanta tehnica de motivare identificata
- Posted by:
- Category: Pilula de Management
Joint call-ul este principalul instrument managerial de observare a dezvoltării abilităților lucrative ale agajatului și consta în vizita la client efectuată de agajat împreună cu managerul său.
Este o vizită planificată, realizată de comun acord și care urmarește să evalueze aplicarea în practică a cunoștințelor, abilităților și atitudinii pro-client ale agajatului.
Beneficii: managerul alocă timp din timpul său pentru a interacționa individual cu agajatul, observă pe viu bunele practici și ceea ce mai este de îmbunătațit, ofera feedback – eventual în formatul After Action Review. Astfel se sporește încrederea în forțele proprii și se conferă recunoaștere respectiv satisfacția muncii, motivare pentru performanțe viitoare.
Acest joint call se efectueaza constant, cu începătorii chiar și zilnic iar cu cei în performantă măcar o data lunar. Lucrul direct cu angajatul sporește relația dintre cei doi și creste semnificativ nivelul de aliniere al agentului la obiectivele echipei.
Dacă nu sunteți manager de vânzări ci pentru alt departament, instrumentul se aplica la acele activități din fița postului angajatului, cu beneficiile identice.
Succes în aplicare!
Te invit să vizionezi pe youtube detaliii despre Joint call, activitatea dublată , pe canalul meu, Radu Nechita.
dar și mai multe poți afla în cartea Către leadership prin management
pe care o găsești în librării și online la Cărturești, Cartepedia, Librarium, Libris, Librariile Alexandria sau o poți comanda cu autograf la 0740 101764.
Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!