• 0740 101764
Mentor Training
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop
Mentor Training > Detalii > Pilula de Management > Joint call – activitatea dublata cea mai importanta tehnica de motivare identificata

Joint call – activitatea dublata cea mai importanta tehnica de motivare identificata

  • Posted by:
  • Category: Pilula de Management
Niciun comentariu

Joint call-ul este principalul instrument managerial de observare a dezvoltării abilităților lucrative ale agajatului și consta în vizita la client efectuată de agajat împreună cu managerul său.

Este o vizită planificată, realizată de comun acord și care urmarește să evalueze aplicarea în practică a cunoștințelor, abilităților și atitudinii pro-client ale agajatului.

Beneficii: managerul alocă timp din timpul său pentru a interacționa individual cu agajatul, observă pe viu bunele practici și ceea ce mai este de îmbunătațit, ofera feedback – eventual în formatul After Action Review. Astfel se sporește încrederea în forțele proprii și se conferă recunoaștere respectiv satisfacția muncii, motivare pentru performanțe viitoare.

Acest joint call se efectueaza constant, cu începătorii chiar și zilnic iar cu cei în performantă măcar o data lunar. Lucrul direct cu angajatul sporește relația dintre cei doi și creste semnificativ nivelul de aliniere al agentului la obiectivele echipei.

Dacă nu sunteți manager de vânzări ci pentru alt departament, instrumentul se aplica la acele activități din fița postului angajatului, cu beneficiile identice.

Succes în aplicare!

Te invit să vizionezi pe youtube detaliii despre Joint call,  activitatea dublată , pe canalul meu, Radu Nechita.

training comunicare management leadership

dar și mai multe poți afla în cartea Către leadership prin management

pe care o găsești în librării și online la Cărturești, Cartepedia, Librarium, Libris, Librariile Alexandria sau o poți comanda cu autograf la 0740 101764.

Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!

coaching comunicare leadership management motivare

articole recente

  • Evaluarea unui program de instruire
  • Managementul resurselor umane – cu care competențe? În cât timp îl aduci la nivelul de performanță?
  • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)

alte articole pe teme de

clienti dificili (2) coaching (6) comunicare (14) conflict management (7) inductie (1) leadership (16) management (13) motivare (11) negociere (3) recrutare (2) resurse umane (1) rezolvarea obiecțiilor (5) sales management (2) sales skills (2) sales training (2) stress management (5) TEHNICI NEGOCIERE (2) tehnici vanzare (4) time management (3) vanzarea consultativa (5)

Cursuri online leadership

  • Leadership aplicat
  • Motivează-ți echipa acum!
  • Conflictul aduce progres
  • Planificarea & Organizarea Activitatilor individuale si de echipa
  • Servicii superioare pentru clienți, fidelizarea
  • Cum câștigi timp

Cursuri online comunicare, negociere

  • Află rapid ce vor clienții
  • Negociază ca să câștigați
  • Ce vrea clientul să-i spui
  • Clienții te ajută prin obiecții
  • Adaptează-te și vinde!
  • Aboneaza-te la newsletter
  • CERERE OFERTA curs intern
  • Înscrieri la curs deschis

vrei alte cursuri / resurse?

  • CURSURI OPEN ONLINE
  • LEADERSHIP APLICAT
  • MANAGEMENT: CURSURI & COACHING
  • COMUNICARE, NEGOCIERE, ABILITĂȚI VÂNZĂRI
  • TEAM BUILDING
  • Licențe: LIFO ® , Human Synergistics ®
  • Echipa
  • Clienti
  • Testimoniale
  • CĂRȚI
  • ENGLISH

  • sediul social: str. Mircea Eliade nr. 29, V. Lupului, Iasi, Romania
  • Iasi -0740101764; Bucuresti, Ploiesti - 0740141660; Brasov, Cluj - 0740101764
  • 0232 - 254080
  • contact@mentortraining.ro
Footer logo
© 2004-2023 MENTOR Training - "Performanţă prin educaţie pentru oameni şi organizaţie"
  • Bune practici pentru stimularea comunicarii deschise si a asumarii responsabilitatii in echipe si organizatii – partea I
Search