Pilula de management
se adreseaza antreprenorilor, managerilor, team leader-ilor si coordonatorilor de departamente,
contine analize, bune practici si perspective, plus instrumente de aplicat imediat.
Joint call – activitatea dublata
cea mai importanta tehnica de motivare identificata
Joint call-ul este principalul instrument managerial de observare a dezvoltarii abilitatilor lucrative ale agentului si consta in vizita la client efectuata de agent impreuna cu managerul sau.
Este o vizita planificata, realizata de comun acord si care urmareste sa evalueze aplicarea in practica a cunostintelor, abilitatilor si atitudinii pro-client ale agentului de vanzari.
Beneficii: managerul aloca timp din timpul sau pentru a interactiona individual cu agentul, observa pe viu bunele practici si ceea ce mai este de imbunatatit, ofera feedback – eventual in formatul After Action Review. Astfel se sporeste increderea in fortele proprii si se confera recunoastere respectiv satisfactia muncii, motivare pentru performante viitoare.
Acest joint call se efectueaza constant, cu incepatorii chiar si zilnic iar cu cei in performanta macar o data lunar. Lucrul direct cu agentul sporeste relatia dintre cei doi si creste semnificativ nivelul de aliniere al agentului la obiectivele echipei.
Daca nu sunteti manager de vanzari ci pentru alt departament, instrumentul se aplica la acele activitati din fisa postului angajatului, cu beneficiile identice.
Succes in aplicare!