• 0740 101764
Mentor Training
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop
  • Home
  • Despre noi
    • Licente
    • Traineri asociati
    • Clienti
    • Testimoniale
  • Cursuri
    • CURSURI DESCHISE
    • MANAGEMENT cursuri&coaching
      • Managementul activitatii echipei
      • Managementul Timpului
      • Train the trainers – pentru manageri
      • Conflict management
      • Stress management
      • Planificarea si Organizarea activitatii echipei
      • Managementul Resurselor Umane
      • Educatie Antreprenoriala
      • Educatie Financiara
    • VÂNZĂRI – cursuri&coaching
      • Servicii Superioare pentru Clienti
      • Tehnici si abilitati de Negociere
      • Tehnici si abilitati de vanzare
      • Tehnici si abilitati de comunicare
      • Planificarea si Organizarea vanzarilor proprii
  • TEAM BUILDING
  • Resurse
    • Pilula de Training
    • Pilula de Management
    • Cărți
      • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)
      • Către leadership prin management (2020)
      • Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)
    • Podcast Vânzarea Consultativă
  • Contact
  • ENGLISH
  • Shop

Managementul resurselor umane – cu care competențe? În cât timp îl aduci la nivelul de performanță?

  • Posted by:
  • Category: Pilula de Management
Niciun comentariu

Scopul ultimativ al managementului resurselor umane este retenția talentelor.

acest text este extras din cartea  Către leadership prin management

Prin managementul resurselor umane în echipa pe care o conduceți înțelegem, în principal, activitățile sprijinite de sisteme și de alte departamente, de la recrutare și selecție, la inducție, raportare, recunoaștere și recompense, instruiri interne, dezvoltare personală, la trepte de carieră, autoevaluare și evaluare plus alte bune practici. Acestor sisteme le vom dedica, însă, un capitol special; acum vom aborda teme mai aparte, însă la fel de specifice resurselor umane: managementul carierei, comunicarea deschisă, managementul stresului și al conflictelor, empatia și ascultarea activă.

Unde te vezi peste doi ani? Răspuns: în locul tău.

Managementul carierei începe la interviurile de recrutare, de la conversații ca cea din subtitlu, sincere, deschise, eminamente pozitive, până la planificarea pe ani a certificărilor de realizat, așa cum este în industria IT, de exemplu. Un manager de școală veche s-ar simți abrupt ofensat de acel răspuns de mai sus, însă un manager lider l-ar primi ca pe o flatare. Hai să găsim un plan care să îți permită dezvoltarea carierei aici, totul ține de tine, eu doar pot să-ți promit că te voi sprijini, la fel cum o fac pentru toți cei care își doresc. Este corect să îți propui să crești în carieră chiar din ziua întâi.
Rezumând lucrurile în câteva idei, prin managementul carierei înțelegem previzionarea și planificarea competențelor de dezvoltat, în conformitate cu cerințele clienților, ale proiectelor lor, respectiv ale companiei, pe termen mediu-lung, raportat la competențele actuale ale fiecărui om din echipă și la atitudinea sa. IQ gets you hired, EQ gets you promoted.

În cât timp îl aduci la nivelul de performanță?

Când susțineți interviuri de recrutare sau de selecție, să observați câteva aspecte:

  • Cei șapte ani de acasă, însemnând bunul simț și asumarea etică a profesiei sale, a job-ului. Dacă ați identificat acel bun simț, că este un om bun, urcați-l în autobuz, cum zice Jack Welch în cartea sa Câștigătorii, căci cu siguranță veți putea să-i dați de lucru.
  • Dorința de a face, este mai mult decât atitudine, este determinarea de a obține rezultate. Atitudine au inițial mai toți candidații – altfel nu am mai sta de vorbă cu ei – însă determinarea reprezintă atitudinea în acțiune, cu anduranță, atunci când vezi cu adevărat ce gândesc și ce pot oamenii, din ce stofă sunt croiți.
  • Întrebați-vă în cât timp îl puteți aduce la nivelul de performanță dorit? – este un învățăcel rapid? care este talentul său? Este folositor talentul său la ce va avea de făcut? Cum va putea să-și atingă cifrele și nivelul de performanță cu talentul, cu calitățile sale? Nu ne păcălim singuri aici, căci ne va costa scump un răspuns forțat.
  • Nu trebuie să vă placă neapărat persoana, ci să identificați trăsăturile care o vor aduce la performanță. Nu trebuie să semene cu voi, deși poate sunteți un exemplu de succes.

Descrierea scenariilor 1, 2 și 3 o aflați în paginile cărții Către leadership prin management – instrumente de management care inspiră.

trainer si coach Radu Nechita autor carti Catre leadership prin management Vanzarea consultativa

Sunt Radu Nechita

training partner MENTOR Training,

trainer licențiat LIFO® și Human Synergistics®.

Munca mea consta în a accelera procese de învățare aducând grupe de adulți la nivelul dorit de către organizația client.

Propun managerilor, team-leader-ilor, consultanților de vânzări să treacă la nivelul urmator. Etape clare, bune practici și tehnici consacrate, care conduc spre rezultate sustenabile. 1 – cursuri 2 – antrenare 3 – feedback.

Am scris cărțile: 

 Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)

Către leadership prin management (2020)

Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022) 

Am scris cărțile: 

 Vânzarea consultativă – 125 de tehnici (2018)

Către leadership prin management (2020)

Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022) 

Înscrie-te la newsletter pentru a primi noi articole și invitații la webinarii și cursuri de leadership și management, cursuri open sau in company.

Pentru materiale video, abonează-te la canalul meu youtube.

Distribuie prietenilor dacă crezi că informația este utilă pentru ei. Mulțumim!

coaching leadership management recrutare resurse umane

articole recente

  • Evaluarea unui program de instruire
  • Managementul resurselor umane – cu care competențe? În cât timp îl aduci la nivelul de performanță?
  • Vânzarea consultativă : 300 de tehnici și bune practici moderne (2022)

alte articole pe teme de

clienti dificili (2) coaching (6) comunicare (14) conflict management (7) inductie (1) leadership (16) management (13) motivare (11) negociere (3) recrutare (2) resurse umane (1) rezolvarea obiecțiilor (5) sales management (2) sales skills (2) sales training (2) stress management (5) TEHNICI NEGOCIERE (2) tehnici vanzare (4) time management (3) vanzarea consultativa (5)

Cursuri online leadership

  • Leadership aplicat
  • Motivează-ți echipa acum!
  • Conflictul aduce progres
  • Planificarea & Organizarea Activitatilor individuale si de echipa
  • Servicii superioare pentru clienți, fidelizarea
  • Cum câștigi timp

Cursuri online comunicare, negociere

  • Află rapid ce vor clienții
  • Negociază ca să câștigați
  • Ce vrea clientul să-i spui
  • Clienții te ajută prin obiecții
  • Adaptează-te și vinde!
  • Aboneaza-te la newsletter
  • CERERE OFERTA curs intern
  • Înscrieri la curs deschis

vrei alte cursuri / resurse?

  • CURSURI OPEN ONLINE
  • LEADERSHIP APLICAT
  • MANAGEMENT: CURSURI & COACHING
  • COMUNICARE, NEGOCIERE, ABILITĂȚI VÂNZĂRI
  • TEAM BUILDING
  • Licențe: LIFO ® , Human Synergistics ®
  • Echipa
  • Clienti
  • Testimoniale
  • CĂRȚI
  • ENGLISH

  • sediul social: str. Mircea Eliade nr. 29, V. Lupului, Iasi, Romania
  • Iasi -0740101764; Bucuresti, Ploiesti - 0740141660; Brasov, Cluj - 0740101764
  • 0232 - 254080
  • contact@mentortraining.ro
Footer logo
© 2004-2023 MENTOR Training - "Performanţă prin educaţie pentru oameni şi organizaţie"
  • Bune practici pentru stimularea comunicarii deschise si a asumarii responsabilitatii in echipe si organizatii – partea I
Search