Detalii
Construind Echipe de succes – partea II „A fi impreuna este un inceput, a ramane impreuna este un progres, a lucra impreuna este un succes” – Henry Ford Daca in prima parte a articolului mentionam ca este imperios necesar sa provocati un succes rapid si sa-l recunoasteti vom continua astazi cu inca patru strategii: 2. Echipele au succes pentru […]
“Oferă-le angajaţilor ocazia de a face ceea ce le place şi te vor iubi pentru asta”, iată o frază motivatoare managerială care are şanse să… articolul în intregime poate fi citit în Ziarul de Iași.
Joint call-ul este principalul instrument managerial de observare a dezvoltării abilităților lucrative ale agajatului și consta în vizita la client efectuată de agajat împreună cu managerul său. Este o vizită planificată, realizată de comun acord și care urmarește să evalueze aplicarea în practică a cunoștințelor, abilităților și atitudinii pro-client ale agajatului. Beneficii: managerul alocă timp din […]
Feedback-ul profesional într-o organizație Stiți bancul acela cu managerul care o întreabă pe femeia de servici de ce stă degeaba, ce așteaptă? „Feedback, maică, feedback.” era răspunsul ei corporatist. Să nu înțelegem doar morala cu … „fară îndrumare nu mișcăm nimic”, un sindrom vegetativ larg răspandit ci în special morala cu… „ceea ce fac bine nu se vede […]