Detalii
Evaluarea unui program de instruire.
Cum putem măsura ROI, return on investment.
Evaluarea unui program de instruire
se poate face pe cinci niveluri distincte:
De ce training? Cât training? Când? Cum? Cu cine? Intern sau extern organizaţiei? Care este ROI? Nu mai bine îi angajăm gata instruiţi, eventual de la concurenţă? De ce unii au totuși rezultate iar alţii nu simt asta? Citește și Importanţa trainingului în organizaţii (partea întâi) Obișnuinţa Nivelul următor este dat de obișnuinţa organizaţiei de […]
(partea întâi) De ce training? Cât training? Când? Cum? Cu cine? Intern sau extern organizaţiei? Care este ROI? Nu mai bine îi angajăm gata instruiţi, eventual de la concurenţă? De ce unii au totuși rezultate iar alţii nu simt asta? Indiferent de mărimea organizaţiei, toţi managerii, antreprenorii și angajaţii recunosc importanţa trainingului ca și componentă […]
”Niciodată nu ne planificăm eșecul, câteodată avem eșec în a planifica”, spun englezii; totuși, întotdeauna avem nevoie de un plan, altfel munca este browniană, la voia întâmplării, iar reușita este chiar o chestie de noroc. Cum poți planifica obiectiv, astfel încât o dată însușită abordarea să îți asigure o rată mare de succes? Iată cele […]
Vă recomandăm articolul lui Sydney Finkelstein despre cum: Liderii cei mai buni sunt mari profesori. Sydney Finkelstein este profesor de management la Școala de Afaceri Tuck a Universității Dartmouth, și autor a peste 25 de cărți și 90 de articole (o carte tradusă este „Superșefi: Cum gestionează liderii excepționali fluxul de talente ”). El a […]
O experientă plăcută în call-center stă la baza oricărui serviciu de calitate complet. Cu toții am avut experiențe cu agenții din call center care atunci când răspund la telefon o fac foarte plictisiți și pare că nici măcar nu sunt plătiți să fie acolo. Acest lucru impactează cum apreciem produsul / serviciul per total și […]
Scopul ultimativ al managementului resurselor umane este retenția talentelor. acest text este extras din cartea Către leadership prin management Prin managementul resurselor umane în echipa pe care o conduceți înțelegem, în principal, activitățile sprijinite de sisteme și de alte departamente, de la recrutare și selecție, la inducție, raportare, recunoaștere și recompense, instruiri interne, dezvoltare personală, […]
Cartea se adresează managerilor, agenților și consultanților care urmează trendul creșterii claselor de mijloc și de top și vor să genereze clienților lor mai multă valoare adăugată, vizează relații pe termen lung, câștig – câștig, bazate pe consiliere. Ea se adresează și tuturor profesioniștilor care doresc să-și dezvolte competențele de vânzare persuasivă, non-agresivă, asociate consilierii […]
Bune practici pentru stimularea comunicarii deschise si a asumarii responsabilitatii in echipe si organizatii – partea a II-a În peste 21 ani de management și de susținere de cursuri de leadership și management am avut onoarea de a exersa și valida o sumă de bune practici. Găsiți mai jos încă 9 practici – în partea […]
Bune practici pentru stimularea comunicarii deschise si a asumarii responsabilitatii in echipe si organizatii – partea I În peste 21 ani de management și de susținere de cursuri de leadership și management am avut onoarea de a exersa și valida o sumă de bune practici. Găsiți mai jos 10 practici pe care vi le propun […]
Team building – organizare, locatii, activități outdoor și indoor Mentor Training despre Team building – organizare, locații, activități outdoor și indoor Din experiența acumulată, începând cu 2004, am sintetizat aspecte pe care să le iei în considerare pentru reușita unui team building. Organizare team building Îți recomandăm să începi prin a stabili: echipa responsabilă de […]
Suportul colegial. Despre abordarea eriksoniană am mai scris, folosiți-o cu colegul stresat; arătați-i că sunteți deschis, fiți voi acel prieten suportiv, care nu judecă, care ascultă fără să întrerupă, nu oferă sfaturi nesolicitate, evită să-și exprime acordul față de concluzii negative. Redați-i sentimentul că este ascultat, înțeles și încurajați-i orice gândire constructivă. Aici abilitatea principală […]
Celebrați orice succes – de fiecare dată când aveți o reușită individuală sau de echipă este corect să o evidențiați. Cum? Cu o repriză de aplauze, o prăjitură împărțită cu colegii, o petrecere-instant, o diplomă ad-hoc, orice vă este de folos pentru ca oamenii să perceapă că atunci când este de muncă – muncim, iar […]
“Stresul este distanța de la problemă la soluție“. În esență, stresul este răspunsul organismului la orice tip de solicitare, indiferent dacă este plăcută sau neplăcută. Stresul nu poate fi evitat. El poate fi ținut sub control și diminuat, prin conștientizare și antrenare. Managerial, definim stresul ca percepția că nu putem atinge obiectivele cu resursele pe […]
Strategia Harvard în managementul conflictelor (Acest articol este parte integrantă din cartea Către leadership prin management, 2020.) Prin conflict înțelegem o opoziție, diferend, un dezacord sau o incompatibilitate între două sau mai multe părți, fie că acestea sunt persoane sau organizații. Conflictul este bun, atât timp cât este declanșat pe idei, activități de proiectat, tactici de […]
”Dar cu clienții agresivi când faci cursuri?” La cursurile de servicii superioare exersăm ce trebuie să facă consilierii atunci când un client este nemulțumit, pentru a-i recupera încrederea, iar din sală se aud suspine și remarci de genul: ”dar un curs pentru clienții mai așa nu aveți?”. ”Nu, nu avem”, zic,” dar, pentru început, și noi suntem […]
Pilula de Training este un instrument de dezvoltare profesională oferită managerilor și profesionistilor din vânzări, de către MENTOR Training , pentru a-i sprijini în activitățile de training intern – training on the job și implicit în cultura training-ului în organizație.
Sunt Radu Nechita, autorul cărții „Vânzarea consultativă – 125 de tehnici” și te invit să asculți tehnici și bune practici care să-ți sporească veniturile prin creșterea abilităților, a cunoștințelor și în special a atitudinii pro-client. *** Tehnica de identificare a motivației de cumpărare „Oamenii nemulțumiți nu ne oferă feedback. Așa că mulțumiți-i clientului care vă […]
PENTRU CINE ESTE UTILĂ? Cartea se adreseaza managerilor și antreprenorilor care caută soluții pentru a-și duce echipa și afacerea la nivelul următor, mai ales în condiții de piață mai puțin predictibile. Strategia de supraviețuire nu există, există doar strategia de dezvoltare. CE CONȚINE ACEASTĂ CARTE? Cartea prezinta modele, functii, sisteme și instrumente de management proactiv […]
PENTRU CINE ESTE UTILĂ? Vânzarea consultativă – 125 de tehnici se dorește a fi o carte utilă în pregatirea, în susținerea și dezvoltarea vânzărilor bazate pe consultanță. CE ESTE ACEASTĂ CARTE? Cartea este un suport tehnic pentru auto-instruire, un ghid etic, practic, funcțional, pentru dezvoltarea echipelor de vânzări prin training intern și instruire continuă, un […]